خبرهای داغ:

دیدار بسیجیان اصناف شاهرود با خانواده شهیدان عبداللهی و پورعباسی+تصاویر

فرماندهی و بسیجیان حوزه اصناف الهادی شاهرود با خانواده شهیدان عبداللیه و پورعباسی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۹۴۶۱۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته وحدت، فرماندهی و شورای حوزه بسیج اصناف الهادی و پایگاه قمربنی هاشم صنف آرایشگران مردانه شاهرود با خانواده شهیدان منصور عبداللهی و ولی الله پورعباسی دیدار کردند.

در این دیدارها خانواده این شهدای با بیان خاطراتی از شهدای خود بر توجه هر چه بیشتر مسئولین به خانواده شهدا و حرمت در مسیر شهدا تاکید کردند و با بیان اینکه این مسئولیت ها امانت است بیان کردند: باید مسئولین این صندلی های خود را امانت انقلاب و شهدا بدانند و در جهت رفع مشکلات جامعه تلاش کنند تا در دنیا و آخرت عاقبت بخیر شوند.

حسین عجم فرمانده حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود نیز در این دیدارها با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام و امام صادق(ع) با بیان اینکه دیدار از خانواده شهدا وظیفه ماست گفت: تکریم و تجلیل از خانواده شهدا باید در جامعه ما به عنوان فرهنگی باشد تا ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

وی افزود: توجه نمودن به خانواده شهدا، تکریم و تجلیل ایثار و شهادت و فرهنگ ناب آن است و ما بر خود فرض و وظیفه می دانیم تا از خانواده شهدا سرکسب نموده و جویای احوال آنها باشیم و بتوانیم کاری برای آنها انجام دهیم.

عجم با بیان اینکه ما امنیت و آرامش خود را مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم بیان کرد: تمام تلاش امروز آحاد مسئولین برای این است که راه و هدف انقلاب و اسلام از بین نرود و اهداف متعالی نظام حفظ شود.

در این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهدا اهدا شد.

لازم به ذکراست شهیدان منصور عبداللهی و ولی الله پورعباسی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی هستند که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده و در گلزار شهدا شهرستان شاهرود در کنار سایر همرزمان شهیدشان آرمیده اند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها