حماسه آفرینی مازندران در گذر تاریخ کتاب می شود/ ورود جدی مردم استان در ساخت پارک موزه دفاع مقدس

ملکی با اشاره به اینکه مازندران در گذر تاریخ، به صورت کتاب در خواهد آمد تصریح کرد: امیدواریم با کمک خیران برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران صورت دهیم.
کد خبر: ۸۷۹۴۶۷۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه 65 میلیارد ریال اعتبار استانی برای تسریع در ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان اختصاص خواهد یافت تصریح کرد: فاز یک و دوم پارک موزه دفاع مقدس استان در سال 96 آماده بهره‌برداری است.

سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز در این نشست گفت: مردم استان در ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان ورود پیدا کردند.

وی افزود: ظرفیت‌های مناسبی برای ایجاد مجمع خیرین احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران فراهم شده است.

ملکی با بیان اینکه استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان الگوی کمک به استانهای دیگر در ساخت پارک موزه دفاع مقدس است، افزود: شهرداری ساری با صرف اعتبار مناسب در سال 96، در دهه فجر سال آینده بهره‌برداری کنیم.

وی با اعلام اینکه فیلم دفاع مقدس تاکنون در مازندران تولید نشده است، گفت: امیدواریم بتوانیم نسبت به اجرای این اقدام مهم تلاشی صورت گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از چاپ کتب مرتبط با دفاع مقدس در شهرستان‌ها افزود: فرمانداران ملزم به تشکیل شورای هماهنگی حفظ آثار در شهرستانها شوند.

ملکی با بیان اینکه ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران، مطالبه مردم استان است، گفت: امیدواریم یادمان شهدای گمنام و خوشنام استان در سطح شهرستانهای مازندران در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه 31 یادمان شهدای گمنام در استان ساخته شده است، گفت: ساخت 21 یادمان توسط شهرداران و فرمانداران در شهرهای استان در حال ساخت است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه بهترین اردوگاه را مازندران در خوزستان دارد، افزود: امیدواریم با تلاش همه مردم استان، بتوانیم در معرفی یادمان‌ها اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه مازندران در گذر تاریخ به صورت کتاب در خواهد آمد تصریح کرد: امیدواریم با کمک خیران برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران صورت دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار