خبرهای داغ:
دانش آموزان مركز استعدادهاي درخشان علامه طباطبايي(دوره دوم) ناحيه يك تبريز نزديك به 80 پتو و مقداري لباس گرم براي ارسال به جبهه مقاومت كمك كردند.
کد خبر: ۸۷۹۴۶۹۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، فرمانده سپاه ولايت تبريز در همايش كمك به جبهه مقاومت اين مركز، با اشاره به اقدامات اين ناحيه در كمك به جبهه مقاومت، گفت: با برپايي چادر و اطلاع رساني از طريق پايگاه هاي مقاومت، كمك هاي نقدي و غيرنقدي مردم براي ارسال به جبهه مقاومت و مردم مظلوم سوريه جمع آوري شده كه تاكنون چهارهزار پتو از سوي پايگاه هاي مقاومت كمك شده است.

نادر ارسلاني با اشاره به نقش موثر فرهنگيان و دانش آموزان در كمك به مردم مظلوم سوريه، خاطرنشان كرد: بدنه آموزش و پرورش به علت گستردگي، نقش بي بديلي در جمع آوري و ارسال كمك هاي مردمي به جبهه مقاومت مي تواند داشته باشد.

 

وي اين حركت ها را در جهت اقناع سازي دانش آموزان نيز موثر عنوان و بيان كرد: با تو به اينكه خط مقدم جبهه مقاومت، دفاع از حريم اهل بيت(ع) است، اين كمك ها گامي در جهت جلوگيري از ناامني نظام جمهوري اسلامي ايران به عنوان خواسته اصلي دشمنان انقلاب اسلامي است.

ارسلاني در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تارخ انقلاب اسلامي، يادآوري كرد: ماهيت ضداستكباري نظام اسلامي ايران به عنوان قدرت نوظهور منطقه و تهديد شدن منافع كشورهاي استكباري در منطقه خاورميانه به عنوان قلب دنيا موجب شده است تا از هر راهي براي متوقف كردن ايران اسلامي و جبهه مقاومت استفاده كنند.

وي وجود ذخاير عظيم نفت و گاز، موقعيت استراتژيك و تمدن هاي اوليه بشري و اديان الهي را از ديگر علت هاي حضور مستكبران در منطقه برشمرد و ادامه داد: حضور قدرت هاي استكباري جهان به خصوص امريكا در منطقه داراي سناريوهاي پيچيده اي است كه از مدت ها روي آن كار شده و با دستاويز قرار دادن كشورهاي منطقه اي از جمله عربستان و ... تلاش دارند آن ها را عملي كنند.

 

فرمانده سپاه ولايت تبريز از اهداف ديگر تروريست هاي تكفيري به نيابت از مستكبران در خاورميانه را شكستن هلال شيعي(لبنان، عراق، سوريه و ايران) دانست و تاكيد كرد: امنيت كنوني كشور را با وجود ناامني هاي منطقه، مديون شهدا به خصوص شهداي مدافع حرم هستيم كه بايد با قدرداني از جانفشاني آن ها، با كمك به جبهه مقاومت در مسير آن ها گام برداشت.

ارسال نظرات