خبرهای داغ:
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: احیای کارکردهای مختلف مساجد نقش مؤثری در جذب جوانان به مساجد دارد.
کد خبر: ۸۷۹۴۶۹۵
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

حجت‌الاسلام‌ عباس اوتارخانی در دیدار آقای وحید میرزایی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین اظهار کرد: مساجد بستر پیدایش انقلاب اسلامی بودند و نقش مؤثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص کارکردهای مختلف مسجد می‌فرمایند که مساجد با معابد متفاوت است و عبادت یکی از کارهایی است که در مساجد انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به کارکردهای مختلف مساجد، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با استفاده از همه کارکردهای مساجد، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی متنوعی را در این مکان مقدس برگزار کنیم.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین با تأکید بر این‌که احیای کارکردهای مختلف مساجد در جذب جوانان به مساجد نقش مؤثری دارد، تأکید کرد: امروز شاهدیم که برخی از کارکردهای مساجد نادیده گرفته می‌شود و برای این‌که جامعه از تبعات منفی آن دور بماند، ضروری است همه کارکردهای مساجد را احیا کنیم.

وی بر توسعه همکاری‌ها با کمیته امداد امام خمینی (ره) تأکید کرد و افزود: بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را می‌توانیم با نهادهایی مانند کمیته امداد انجام دهیم.

آقای وحید میرزایی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین در این دیدار بر توسعه همکاری‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد و ائمه جماعات در مساجد استان تأکید کرد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها