مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه الشتر
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه الشتر گفت : جنگ نرم به عقیده ها و اعتقادات حمله می شود که باید دشمن خود را بشناسیم
کد خبر: ۸۷۹۴۷۲۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان ،مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه الشتر در مراسم یادواره شهدای حوزه حضرت ولیعصر(عج) شهرفیروزآباد اظهار داشت : شهدا در جنگ سخت جان مبارکشان رادادند ولی اکنون به عقیده ما حمله شده است شهدا میدانستند دشمن کیست وآن را تشخیص می دادندجهت دشمن را می دانستند وبه سمت آنان شلیک می کردند اکنون ما هم در جنگ نرم به عقیده ها و اعتقادات حمله می شود که باید دشمن خود را بشناسیم همان دشمنی که اکنون در جیب ما ویا در پشت بام بعضی از خانه ها دیده میشود.
 

وی افزود: اگر درست دشمن را تشخیص دادیم وبا آن مقابله کردیم آنگاه میتوانیم خود را با شهدا یکی بدانیم وگرنه باید بگوییم شهدا شرمنده ایم.

 

وی عنوان داشت : یکی از ویژگی های بارز شهدای انقلاب اسلامی اهمیت دادن به لقمه حلال بود چرا که شهدا می دانستند با شکم حرام ولقمه حرام درمقابل دشمن نمیتوان ایستادگی کرد وجنگید ولی اکنون می بینیم بعضی ها به میلیاردها میلیارد راضی نمی شوند وچرا باگذشت چندماه هنوز تکلیف حقوق های نجومی برای مردم مشخص نیست!!؟

 

حجت الاسلام عبدلی افزود: شهدا از جنس من وشما بودند شهدا هم خاکی بودند وبین من وشما زندگی میکردند ولی از همه تمایلات دنیوی دست کشیدند ولقاء الله را ترجیح دادند.

 

وی درادامه تصریح کرد: وظیفه ما درمقابل شهدا را آیات قرآنی مشخص کرده است .ماباید با عمل به قرآن ،الگوگیری از سیره شهدا وپیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)درجهت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ومقابله با دشمنان قسم خورده این انقلاب گام برداریم.

 
انتهای خبر /ز


ارسال نظرات