خبرهای داغ:
حاج محمود غلامزاده جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع کاشانی، پس از ۳۸ سال زندگی بر روی ویلچر و چندین ماه تحمل رنج زخم بستر در بیمارستانی در تهران، روز گذشته در سن ۶۵ سالگی به شهادت رسید.
کد خبر: ۸۷۹۴۷۲۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس مرکز توانبخشی جانبازان خاتم الانبیاء(ص) کاشان در این رابطه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: محمود غلامزاده، اولین جانباز انقلاب اسلامی در کاشان بود که در 4 دی ماه 1357 در جریان مبارزات انقلاب در کاشان از ناحیه چپ قفسه سینه مورد آسیب قرار گرفت و به درجهه جانبازی نائل شد.

قاسم معقولی افزود: این جانباز انقلاب اسلامی در کاشان، یکی از دو جانباز 70درصد انقلاب در کاشان بود که روز گذشته پس از تحمل چندین ماه درد و رنج عفونت زیاد ناشی از زخم بستر شدید در تهران شهید شد.

وی با اشاره به ارتباط خود با شهید غلامزاده در مراجعاتش به آسایشگاه جانبازان 70درصد بنیاد شهید کاشان تصریح کرد: 38 سال از زندگی این جانباز در همه حالاتش روی ویلچر سپری شد و در ماه های پایانی، زخم بستر، کار او را به بستری شدن در بیمارستان کشاند.

مراسم تشییع جنازه جانباز شهید حاج محمود غلامزاده امروز 9:30 صبح از محل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به طرف گلزار شهدا برگزا شد و همچنین مراسم ختم ساعت18:30 در مسجد جامع منعقد خواهد بود.

شهادت این جانباز سرافراز انقلاب را به همسر و تنها فرزند او و همچنین همه وابستگان و رزمندگان انقلاب و دفاع مقدس تبریک و تسلیت عرض می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها