در تلاش هستیم به همت خیرین، از طبقه همکف پروژه کلینیک تخصصی و درمانی بیماران ام اس- قمربنی هاشم (ع) بهره برداری کنیم.
کد خبر: ۸۷۹۴۷۴۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول کمیته عمرانی انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان در مراسم افتتاح شعبه دوم انجمن با ارائه گزارشی از روند احداث کلینیک تخصصی و درمانی بیماران ام اس- قمربنی هاشم (ع) گفت: این مجتمع در مساحتی بالغ بر 5 هزارمترمربع در 4 طبقه ساخته می‌شود که درنوع خود نمونه کامل مجتمع درمانی، توانبخشی، تفریحی و آموزشی برای بیماران ام. اس تلقی می‌شود.

مهندس رهنما تصریح کرد: در این پروژه استخر و تجهیزات هیدروتراپی، آزمایشگاه تخصصی، موتورخانه و تاسیسات در طبقه زیر زمین این پروژه پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: اورژانس شامل شش تخت اورژانسی، درمانگاه های تخصصی و کلینیک و اتاق های معاینه پزشکان، داروخانه و خدمات دندان پزشکی با همکاری مهندسین متخصص در پروژه کلینیک تخصصی و درمانی بیماران ام اس- قمربنی هاشم (ع) طراحی شده است.

مهندس رهنما با اشاره به اینکه طبقه اول پروژه با زیربنای 900 متر مربع پیش بینی شده اظهار داشت: قرار است امور اداری و سالن اجتماعات و کلاس های آموزشی در این مکان برگزار شود.

مسئول کمیته عمرانی انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان همچنین از احداث محل اقامتی برای همراهان بیماران در این پروژه خبر داد و گفت: در تلاش هستیم به همت خیرین، از طبقه همکف پروژه کلینیک تخصصی و درمانی بیماران ام اس- قمربنی هاشم (ع) بهره برداری کنیم.

لازم به ذکر است در مراسم افتتاح شعبه دوم انجمن ام اس با اهداء لوح تقدیر توسط جمعی از خیرین انجمن از گنج‌خانی مدیرعامل انجمن، شکوریان رییس هیئت مدیره و وثوق مسئول مالی انجمن تقدیر و قدردانی شد.

گفتنی است شعبه دوم انجمن ام اس واقع در خیابان کوچه مشکی قرار است به بیماران خدمت رسانی کند و بخشی از فعالیت های این انجمن در محل مذکور صورت گیرد.

ارسال نظرات