کارشناس اجتماعی در گفتگو با «بسیج»:

فضای مجازی فرصت با هم بودن را از خانواده های ایرانی گرفته است

رضا شریفی گفت: فضای مجازی وقت طلایی و فرصت با هم بودن را از خانواده های ایرانی گرفته است؛ یعنی افراد خانواده به ظاهر در کنار هم هستند اما در جای دیگری سیر می کنند.
کد خبر: ۸۷۹۴۷۴۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

رضا شریفی کارشناس اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش فضای مجازی در انحرافات اخلاقی و از هم پاشیدگی بنیان خانواده اظهار داشت: متأسفانه فضای مجازی وقت طلایی و فرصت با هم بودن را از خانواده های ایرانی گرفته است؛ یعنی افراد خانواده به ظاهر در کنار هم هستند اما در جای دیگری سیر می کنند.

وی با اشاره به انحرافات اخلاقی موجود در فضای مجازی افزود: متاسفانه فضای تاریکی در فضای مجازی است و متاسفانه اکثر کسانی که منحرف می شوند در همین فضا هستند، انواع انحرافات اخلاقی و حتی عقیدتی در این فضا بسیار زیاد و فراگیر شده است.

این کارشناس اجتماعی با اشاره به اینکه تعداد کانال ها و گروه ها در فضای مجازی در حال افزایش یافتن است خاطر نشان کرد: متاسفانه فرهنگ اجتماعی استفاده از فضای مجازی وجود ندارد و در نتیجه استفاده بهینه و مناسب از این فضا نمی شود؛ متولیان و سیاست گزاران هم با اینکه به فقر فرهنگی جامعه در این زمینه آگاه هستند اما بستر این فضا را بازتر می کنند.


ارسال نظرات