رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: در بیمارستان صحرایی شوسف که به مدت ۶ روز بر پا شده بود ۱۱ هزار بیمار به این بیمارستان مراجعه و از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۷۹۴۷۸۶
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، محمدرضا فخر، رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: ۳۰ هزار و ۲۵۰ خدمت پزشکی به صورت رایگان در بیمارستان صحرایی شوسف نهبندان ارائه شد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه در طول این مدت ۱۱۷ عمل جراحی عمومی انجام شد، ادامه داد: ۳۴ نفر نیز برای درمان تخصصی‌تر به بیمارستان‌های مرکز استان معرفی شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: در این مدت ۵۰۰ بسته بهداشتی بین نیازمندان توزیع  و در مدت ۶ روز برگزاری این بیمارستان، ۱۱ هزار بیمار به این بیمارستان مراجعه و از خدماتی مانند ویزیت عمومی، ویزیت تخصصی، رادیولوژی، تزریقات، پانسمان، جراحی و تحویل دارو برخوردار شدند.

وی اظهار داشت: این بیمارستان با استفاده از سازه‌های کانکسی تجهیز شده و اقداماتی شامل ویزیت عمومی، تخصصی، تزریقات، نوار قلب، رادیولوژی و سونوگرافی به صورت رایگان انجام شد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: همزمان با بیمارستان صحرایی اعزام تیم‌های تخصصی به روستاهای طبسین شامل متخصص زنان، سونوگرافی، قلب، اطفال، چشم و بینایی‌سنجی انجام شد و در این منطقه به بیش از ۶۰۰ نفر خدمات درمانی و بهداشتی ارائه شد.

فخر افرود: تعداد افراد جهادگر در این بیمارستان ۱۶۰ نفر است و همکاران ما از خراسان جنوبی شامل ۱۴ نفرمتخصص، ۸ نفر دندان پزشک و ۲۴ نفر پزشک عمومی از ابتدای طرح غربالگری تا پایان طرح حضور دارند.

وی بیان کرد: با همکاری کمیته امداد شهرستان نهبندان دوره‌های آموزشی بهداشتی برگزار و توزیع بسته لوازم بهداشتی هم بین دانش آموزان انجام شد.

فخر، افزود: در بیمارستان صحرایی شوسف ۳ تیم پزشکی متخصص و هزار مورد خدمات درمانی در منطقه طبسین نهبندان ارائه شد که این بیمارستان صحرایی با حضور ۷۷ پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص با همکاری بهداری رزمی شمال شرق سپاه و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و بسیج جامعه پزشکی از ۲۲ تا ۲۷ آذرماه برپا شد.


ارسال نظرات