شهردار تبریز گفت: در این نمایشگاه شهر تبریز در بخش های گوناگون و حوزه های مختلف توسط اداره کل روابط عمومی و بین الملل به خوبی معرفی شده است و حاصل آن انتخاب غرفه تبریز در نمایشگاه ملی شهر ایده ال شده است.
کد خبر: ۸۷۹۴۷۹۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در بازدید از غرفه شهرداری تبریز که همزمان با تقدیم لوح برتر هفتمین نمایشگاه ملی شهر ایده آل توسط دست اندرکاران نمایشگاه نیز بود، خاطر نشان کرد: مجموعه شهرداری تبریز و اداره روابط عمومی و بین الملل در این نمایشگاه سنگ تمام گذاشته اند و از طرف خود انتخاب غرفه برتر نمایشگاه ملی شهر ایده ال را به همه همکاران ،زحمت کشان و دستندرکاران تبریک می گویم و ان را تقدیم مردم شریف تبریز می کنم.

شهردار تبریز تاکید کرد: نمایشگاه های ملی و فرا ملی در جهت شناساندن تبریز بعنوان یک شهر پویا، ایده آل برای زندگی وهمچنین سرمایه گذاری امری ضروری و مهم بشمار می آید.

وی با اشاره به این که شهرداری تبریز در رابطه با 2018 در عرصه ملی و بین الملل اهتمام ویژه ای به خرج داده است، افزود: تمام هم و غم ما این است تا تبریز را به جایگاه درخشان خود برسانیم و با توجه به مزیت های شهر تبریز و فرصت های پیش رو پتانسیل های خوبی در عرصه های مختلف بخصوص در گردشگری تا سال 2018 فراهم شده است.

وی ادامه داد: تبریز به سمت شهر ایده ال خیز برداشته است و معرفی شهر تبریز برای جهانیان مزیت های بسیار مناسبی را فراهم می کند و این ارتباطبا اقصا نقاط جهان،سرمایه گذاران خارجی را ترغیب خواهد کرد تا بتوان متناسب با فرهنگ شهر، رفاه شهروندان نیز بخوبی مورد توجه قرار گیرد.

نجفی ادامه داد: فرصت های سرمایه گذاری در شهر تبریز فراهم است و در همین نمایشگاه افراد زیادی آمادگی خود را اعلام کرده اند تا در بخش گردشگری و خدمات گردشگری با توجه به مشوق های در نظر گرفته شده برای سال 2018 مشارکت لازم را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها