ارائه خدمات عمومی به مردم باید آسان و سریع باشد/ جدیت مسئولان در انتقال سریع گاز سمنان به مازندران انتظار مردم است

توسعه زیرساخت‌های خدمات عمومی استان از جمله آب، برق، گاز و راه باید سریعتر انجام شده لذا هنوز مردم مازندران در گرفتن خدمات عمومی به‌ویژه آب و گاز با مشکل مواجه هستند.
کد خبر: ۸۷۹۴۸۳۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل اطلاعات مازندران همچنین به مشکلات زیرساختی برق و آب استان اشاره کرد و ادامه داد: هر چند در سه سال فعالیت دولت یازدهم توجه خاصی به مازندران شده است اما باید برای حل مشکلات استان، نگاه ملی مسؤولان را بیشتر داشته باشیم.
 
حسین سبحانی در جمع شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با تأکید بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های خدمات عمومی استان از جمله آب، برق، گاز و راه اظهار کرد: هنوز مردم مازندران در گرفتن خدمات عمومی به‌ویژه آب و گاز با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: اجرای طرح انتقال گاز دامغان به ساری باید مورد توجه جدی‌تر مسؤولان دولتی قرار بگیرد تا مشکل قطعی و کمبود گاز در مازندران رفع شود.

این مسؤول همچنین به نقش و حضور مردم مازندران در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تاکنون پنج جلد از کتاب انقلاب اسلامی در مازندران منتشر شده است و پنج جلد دیگر هم تا پایان امسال منتشر و رونمایی می‌شود.

سبحانی وضعیت مازندران را در حوزه امنیت مناسب و رضایتمند توصیف کرد و یادآور شد: انسجام و همدلی بین مسؤولان و ائمه جمعه و مردم وجود دارد و تبادل نظرات به‌درستی در مورد مسائل و مشکلات استان انجام می‌شود.

مدیرکل اطلاعات مازندران رابطه اداره‌کل اطلاعات مازندران را با ائمه جمعه مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اهمیت حوزه فرهنگی، باید بیشتر مراقب فضای مجازی ضدفرهنگی و ضداسلامی در استان باشیم.

این مسؤول به وجود ناهنجاری‌های اخلاقی در فضای سایبری اشاره کرد و افزود: باید با فعالیت‌های ایجابی، این مشکل را حل و فصل کرد.

سبحانی از ائمه جمعه مازندران خواست تا معنویات دین اسلام را در مجالس وعظ و سخنرانی بیشتر ترویج کنند.

وی همچنین بر همگرایی استان تأکید کرد و یکی از لوازم آن را توجه ویژه به زیرساخت‌ها دانست.

مدیرکل اطلاعات مازندران گفت: هنوز بهره‌برداری جناحی و سیاسی برای جدایی غرب استان توسط برخی‌ها فریاد زده می‌شود و لازم است به مطالبات به حق مردم در تمامی نقاط استان توجه شود تا واگرایی غرب استان به‌عنوان یک زخم کهنه بار دیگر مطرح نشود.

این مسؤول با بیان اینکه در سه سال اخیر شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران سالم در استان فراهم شده است، تصریح کرد: ائمه جمعه از تربیون نماز جمعه برای تشویق بیشتر سرمایه‌گذاران در استان استفاده کنند.

سبحانی ترویج بیمه محصولات کشاورزی را مهم دانست و در عین حال افزود: اکنون استقبال بیمه زمین و محصولات کشاورزی در استان ضعیف است.

وی بیان کرد: ائمه جمعه در خطبه‌های نماز جمعه اهمیت بیمه محصولات کشاورزی و سرمایه‌گذاری سالم بخش خصوصی را اطلاع‌رسانی و ترویج کنند.

مدیرکل اطلاعات مازندران در پایان تأکید کرد: امروز کمتر از 7 درصد زمین و محصولات کشاورزی مازندران بیمه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار