مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت : در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر۱۴۰۰ نفر شرکت کردند
کد خبر: ۸۷۹۴۸۳۵
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان " علی آشتاب در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان اظهار داشت : هزار و ۴۹۹ نفر در یازدهمین جشنواره کارآفرینان لرستان شرکت کردن که از این تعداد شرکت کننده حدود ۲۸۶ نفر زن و هزار و ۲۱۳ نفر مرد بوده اند. بخش خدمات با ۵۶۹ نفر، بخش صنعت با ۴۸۱ نفر و بهش کشاورزی با ۲۳۳ نفر در این جشنواره شرکت کرده اند.

وی افزود در بخش خدمات با ۵۶۹ نفر بیشترین تعداد شرکت کننده در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان را داشته است، و در این جشنواره ۴۸۱ نفر در بخش صنعت و ۲۳۳ نفر در بخش کشاورزی شرکت کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد : در جشنواره کارآفرینان برتر استان ۶ کارآفرین برتر مورد تجلیل قرار گرفته و ۴ نفر دیگر به عنوان کارآفرین ملی معرفی می شوند همچنین ۲ نفر دیگر به عنوان کارآفرین شایسته تقدیر انتخاب می شوند.

وی به شاخص های ارزیابی کارآفرینان در این جشنواره اشاره کرد و گفت : در این راستا نوآوری، رشد صادرات، برندسازی و گسترش برند، بهره مندی از گردش مالی، ارزش افزوده ریالی و دلاری و … به عنوان شاخص های ارزیابی جشنواره خواهند بود.

آشتاب تصریح کرد : این افراد توسط دو کارگروه و همچنین ارزیابان سایر استان ها مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

وی در ادمه عنوان داشت : افرادی که در شرایط اقتصادی موجود نسبت به حفظ و ایجاد بنگاه اقتصادی خود دارند، شایسته تقدیر هستند، و کارآفرینی فرآیندی است که باید همیشه مسیر رشد و ترقی اقتصادی را طی کند.

 
 
 انتهای خبر /ز
ارسال نظرات