معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استاندار زنجان:
بر اساس گزارش مرکز آمار، زنجان در مقایسه با سایر استان ها در ایجاد اشتغال، رتبه خوبی دارد.
کد خبر: ۸۷۹۴۸۵۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استاندار زنجان در یازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان زنجان گفت: کارآفرینی یک تعریف عام دارد و آن شامل ایده هایی است که در نهایت منجر به انجام کار می شود.
رحیم عصفوری افزود: بر اساس گزارش مرکز آمار، نرخ بیکاری در استان زنجان طی سه ماهه نخست امسال به 8.4 رسید که این میزان نسبت به میانگین کشوری 3.8 درصد پایین تر است و از این حیث، زنجان رتبه چهارم در بین 31 استان کشور را دارد.
وی با بیان اینکه، کار، برای ایجاد ارزش و تولید است، خاطرنشان کرد: این امر مقوله کارآفرینی را مهم و جدی می کند چرا که ما با انجام کار در صدد جبران نقصی در تولید و ارزش هستیم.
عصفوری خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت کنونی کشور، مسائل و مشکلاتی که در خصوص ایجاد اشتغال وجود دارد، دست کسی را که در این شرایط با کارآفرینی برای خود کار ایجاد می کند باید بوسید و کمکش کرد.
وی افزود: اگر چه براساس گزارش های آماری رسمی، استان زنجان به نسبت در حوزه ایجاد اشتغال در کشور رتبه خوبی دارد، ولی همواره ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان یکی از مهم ترین کارها است.


ارسال نظرات