رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: مسئولان دانشگاهی برنامه ریزی دقیقی برای اوقات فراغت دانشجویان داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۹۴۸۵۵
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاههای گرمسار به همراه مسئول بسیج دانشجویی استان و مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان گرمسار ضمن حضور در دفتر امام جمعه با حضرت حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد، امام جمعه گرمسار دیدار و گفتگو کردند.


در این دیدار مرتضی دهرویه؛ مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات امام جمعه گرمسار، در مورد اهمیت اوقات فراغت دانشجویان اظهار داشت: مسئولان دانشگاهی برنامه ریزی دقیقی برای اوقات فراغت دانشجویان داشته باشند.

وی افزود: بسیج فضای فرهنگی و رفع شبهات فرهنگی، سیاسی و عقیدتی را تحت الشعاع فعالیت های خود قرار داده است.

محسن شادلو، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان های گرمسار و آرادان نیز در این دیدار افزود: حضور روئسای دانشگاهی در جلسه های شورای فرهنگی شهرستان کمرنگ است.

وی افزود: وجود دانشگاه ها و موسسات و مراکز آموزش عالی و 25 هزار دانشجو، سطح فرهنگی شهرستان را متحول کرده است و این امر حضور پررنگ روئسای دانشگاه ها را در جلسات شورای فرهنگی و کمیسیون های دانشجویی می طلبد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد؛ امام جمعه گرمسار نیز ضمن تقدیر و تشکر از برنامه ها و اقدامات بسیج دانشجویی گرمسار عنوان داشت : سیستم اداری دانشگاه ها مطلوب نیست و باید تصحیح شود.

وی افزود: برگزاری جلسات ماهیانه با دانشجویان و اعلام مشکلات و دغدغه های آنان لازم است و تقسیم کار و میزان نفوذ در پیشبرد مسائل موثر خواهد بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها