ارتقا سطح کیفی آموزش وتوان بخشی کودکان اتیسمی مستلزم حمایت خانواده ها می باشد.
کد خبر: ۸۷۹۴۸۵۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نشست انجمن اتیسم استان با حضور سهیلا فریقی رییس اداره آموزش وپرورش استثنایی اداره کل،دکتر دهنایی رییس انجمن اتیسم زنجان و اولیاء دانش آموزان دارای معلولیت اتیسم با هدف تبادل نظر و کمک به رفع مشکلات و پیشبرد انجمن اتیسم در تنهاترین آموزشگاه اتیسم زنجان(طوبی) برگزارشد.

فریقی در مورد شیوع بالای این اختلال در کشور و نیاز به آگاه سازی خانواده ها در مورد شناخت به هنگام این کودکان و دریافت خدمات حمایتی تاکید نمود و افزود: با حمایت خانواده ها و مسئولین باعث ارتقاء سطح کیفی آموزش و توان بخشی این انجمن خواهیم بود.

در ادامه نشست دکتر دهنایی رئیس انجمن اتیسم زنجان در مورد مراحل تاسیس این انجمن مطالبی ارائه دادو گفت: همگان برای استمرار فعالیت انجمن باید تلاش مضاعف داشته باشیم تا بتوانیم خدمات حمایتی و توانبخشی جهت بهبود وضعیت این دانش آموزان داشته باشیم.

رئیس انجمن اتیسم استان در ادامه از برگزاری کارگاه آموزشی برای والدین، مدیران و مشاوران مدارس ابتدایی شهر زنجان خبر داد و اظهار داشت: هماهنگی و تبادل نظر با سایر انجمن های استان های دیگر موجب ارتقاء خدمات ارائه شده می باشد.

ارسال نظرات