مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان:

باید مسئولان سعه صدر خود را در خصوص انتقاد دانشجویان بالا ببرند

باید مسئولان سعه صدر خود را در خصوص انتقاد دانشجویان بالا ببرند چرا که هراس در مقابل انتقادات نشان می دهد آن مسئول شایستگی لازم را برای حضور در سمت خود ندارد.
کد خبر: ۸۷۹۴۸۶۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان ضمن اشاره به دوران رکود فعالیت های جنبش دانشجویی در دوران سازندگی، تصریح کرد: در این دوران دست دانشجو برای فعالیت های دانشجویی باز نبود،لذا در همان وقت بود که رهبر معظم انقلاب گفتند: خدا لعنت کند کسی را که نمی خواهد دانشجو سیاسی باشد.

علیرضا خسروی با اشاره به اینکه در دوران اصلاحات فضا برای دانشجویان وجود داشت اما رسالت دانشجویان به انحراف کشیده شد، یادآور شد: در این زمان سیاسیون از دانشگاه به عنوان سپر خود استفاده می کردند.

وی با بیان اینکه سوء استفاده از احساسات و هیجانات جنبش دانشجویی از سوی احزاب موجب فتنه سال ۷۸ شد، افزود: جنبش دانشجویی در دست احزاب قرار گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان با اشاره به اینکه در دوران احمدی نژاد جنبش دانشجویی نتوانست آنچنان که باید و شاید به وظیفه خود عمل کند، افزود: هنوز هم رکود در برنامه های دانشجویی دیده می شود.

وی با اشاره به اینکه دانشجوی تحلیلگر از تاکیدات رهبری است، افزود: افزایش قدرت تحلیل با کاهش سطحی نگری و عدم توجه به بمباران خبری در خصوص مسائل از تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص دانشجویان است.

خسروی با بیان اینکه باید دانشجو دارای قدرت تحلیل سیاسی بوده و سیاست زده نشود، افزود: دانشجو باید با افزایش عمق نگاه خود مسائل جامعه را بررسی کرده و سطحی از مسائل رد نشود.

این دانشجو شیرین ترین خاطره دانشجویی را اجرای برنامه های مطلوب که دارای خروجی مناسبی بوده دانست و افزود: به نتیجه رسیدن برنامه های تیمی و گروهی در دانشگاه همواره شیرین است به ویژه در ایام انتخابات که برنامه های سنگینی در دانشگاه اجرا می شد.

وی مطالبه همیشگی دانشجویان را ضرورت توجه به جنبش دانشجویی از سوی مسئولان دانست و افزود:متاسفانه مسئولان بهای لازم را به جنبش های دانشجویی نمی دهند که این موضوع دربرنامه های روز دانشجویی دیروز کاملا مشهود بود.

خسروی افزود: باید مسئولان سعه صدر خود را در خصوص انتقاد دانشجویان بالا ببرند چرا که هراس در مقابل انتقادات نشان می دهد آن مسئول شایستگی لازم را برای حضور در سمت خود ندارد.

وی در پایان گفت: مسئولان نباید از انتقاد کردن و شنیدن انتقادات دانشجو هراس داشته باشند.

ارسال نظرات