مدیر فرودگاه زنجان:

اعزام مسافران پرواز زنجان - مشهد از فرودگاه مهرآباد

با توجه به لغو شدن پرواز دوشنبه شب زنجان – مشهد، مسافران پرواز زنجان - مشهد از فرودگاه مهرآباد اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۹۴۸۶۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

مدیر فرودگاه زنجان:

اعزام مسافران پرواز زنجان - مشهد از فرودگاه مهرآباد

با توجه به لغو شدن پرواز دوشنبه شب زنجان – مشهد، مسافران پرواز زنجان - مشهد از فرودگاه مهرآباد اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر فرودگاه زنجان گفت: با توجه به لغو شدن پرواز دوشنبه شب زنجان - مشهد به علت مه آلود بودن هوا و نبود دید کافی، با هماهنگی های انجام شده، مسافران پرواز زنجان - مشهد از فرودگاه مهرآباد تهران به مشهد مقدس اعزام شدند.

محمد قاسمی با اشاره به آماده بودن باند فرودگاه زنجان برای انجام پرواز شب گذشته زنجان - مشهد، افزود: این پرواز که قرار بود ساعت 21:30 دقیقه انجام شود، به دلیل نبود دید کافی و بیشتر از یک هزار متر جهت پرواز، لغو شد و تا این لحظه همچنان دید کافی برای پرواز از این فرودگاه وجود ندارد.

مدیر فرودگاه زنجان پرواز رفت و برگشت زنجان به مشهد را روزهای دوشنبه و پنجشنبه عنوان کرد و افزود: دوشنبه ها پرواز ساعت 19 عصر و پنجشنبه ها ساعت 11 صبح از مشهد به سمت زنجان انجام می گیرد.

قاسمی اظهار کرد: همین پرواز از زنجان، دوشنبه ها ساعت 21:30 و روزهای پنجشنبه 13:30 است و مردم می توانند جهت تهیه بلیت به آژانس های هواپیمایی مراجعه کنند.

مدیر فرودگاه زنجان آمادگی کامل فرودگاه زنجان را برای شرایط زمستانی اعلام کرد و گفت: ماشین آلات و تجهیزات مقابله با بحران های احتمالی ناشی از برودت هوا و بارش های سنگین، موجود است و در زمان های لازم تیم مدیریت بحران در حالت آماده باش قرا دارد.

وی اظهار کرد: کمبود خاصی درباره تجهیزات و ماشین آلات نداریم و این تجهیزات مطابق با استانداردهای جهانی است.

قاسمی درباره تاخیر در پروازهای زنجان به سمت مشهد، گفت: خوشبختانه تاخیر در سال جاری خیلی کم بوده، مگر در شرایط خاص آب و هوایی نامناسب برای پرواز که این مسئله هم امری طبیعی است و برای رعایت امنیت پرواز و جان مسافران است.

وی رونق بیشتر فرودگاه را برای پیشرفت حوزه های مختلف استان ضروری دانست و گفت: دایر شدن پروازهای عتبات عالیات در زنجان یکی از مطالبات مردم است و اهتمام مسئولان را می طلبد.

مدیر فرودگاه زنجان ابراز کرد: این پروازها در حالی در زنجان برقرار نیست، که برخی از استان ها با مسافر کمتر حداقل هفته ای یک پرواز به عتبات عالیات دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار