خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه سنقر تاکید کرد؛

برخورد قانونی و قاطع با مسببان و هتاکان به دین و اسلام در دانشگاه رازی

حجت الاسلام والمسلمین مجید بنی عامریان مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقروکلیایی در جمع طلاب و روحانیان این شهرستان گفت : با مسببان و هتاکان به دین و اسلام در دانشگاه رازی کرمانشاه برخورد قانونی و قاطع باید انجام گیرد.
کد خبر: ۸۷۹۴۸۶۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقر وکلیایی، حجت الاسلام والمسلمین مجید بنی عامریان مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقروکلیایی در جمع طلاب و روحانیان این شهرستان ابراز داشت : دانشگاه و حوزه محل تربیت و تعلیم انسان ها در علوم مختلف برای پیشرفت جامعه بشریت و در زمینه های فرهنگی، دینی و سایر علوم هستند

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر مطرح کرد: متولیان امر در دانشگاه ها باید از جهات مختلف بستر پیشرفت علمی، تهذیبی، بصیرتی و مسؤولیت پذیری را برای دانشجویان فراهم کنند.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه ها و مراکز آموزشی باید موانع رشد و علل انحراف عقیدتی، مذهبی، اخلاقی و سیاسی دانشجویان را شناسایی کرده و آنها را برطرف سازند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی باید بر اسلام آموزه های دینی باشد مطرح کرد: برنامه های فرهنگی باید در جهت رشد اخلاقی و معنوی دانشجویان باشد تا زمینه های رشد و ارتقا این عزیزان فراهم شود.

حجت الاسلام بنی عامریان تأکید کرد: هر برنامه ای خلاف جهت مسائل اخلاقی و معنوی محکوم است و باید با عوامل این چنین برنامه ها برخوردی قاطعانه صورت گیرد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر ادامه داد: جامعه ما اسلامی بوده و پیرو قرآن و پیامبران اولی الامر هستند بنابراین برگزاری برنامه های غیراخلاقی در دانشگاه ها سبب انحراف و گمراهی دانشجویان خواهد شد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به برگزاری برنامه غیراخلاقی شب شعر در دانشگاه رازی بیان داشت: باید با عوامل برنامه شب شعر در دانشگاه رازی که در بخشی از برنامه به مقدسات دهن کجی شده برخوردی قاطعانه صورت گیرد تا دیگر شاهد این برنامه ها در مراکز حساسی همچون دانشگاه ها نباشیم.

وی در پایان تأکید کرد: جامعه روحانیت از مواضع قاطعانه آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه حمایت کرده و خواستار برخورد با مسببان این برنامه ضد دینی و اخلاقی هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار