نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:
فلاحی باباجان گفت: افزایش زیرمیزی پزشکان، ناامیدی مردم نسبت به این طرح و سرگردانی آنها در مراکز درمانی و به نتیجه نرسیدن انتظارات مسئولان و مردم از طرح تحول سلامت نشان می دهد که این طرح با شکست روبرو شده است.
کد خبر: ۸۷۹۴۸۷۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

عباس فلاحی باباجان نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به چالش ها و نواقص طرح تحول سلامت ابراز داشت: همه مردم و مسئولان از طرح تحول سلامت توقعاتی داشتند و این طرح در ابتدا چراغ امیدی را در دل همه روشن کرد اما با سودهای کلانی که عده ای از این قضیه به دست آوردند ادامه این طرح با مشکلات عدیده ای روبرو شد.

نماینده سابق مجلس خاطر نشان کرد: مردم و مسئولان از وزیر بهداشت توقع دارند که تا روز آخر مسئولیت خود این طرح را به صورت جدی پیگیری کنند؛ وزارت خانه بهداشت و درمان و دولت یازدهم در این رابطه تعهداتی را داده اند و این طرح را یکی از قدم های مهم خود می دانند و در حال حاضر رها کردن این طرح باعث ناامیدی مردم و مسئولان به این قضیه می شود.

فلاحی تصریح کرد: افزایش زیرمیزی پزشکان، ناامیدی در بین مردم نسبت به این طرح و سرگردانی آنها در مراکز درمانی و به نتیجه نرسیدن انتظارات مسئولان و مردم از طرح تحول سلامت نشان می دهد که این طرح با شکست روبرو شده است.


ارسال نظرات