خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

طلاق مهم‌ترین مسئله حاشیه‌نشینی در قم است

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: قم به دلیل قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی 17 استان بیش از هر منطقه‌ای دچار حاشیه‌نشینی بوده و طلاق مهم‌ترین مسئله حاشیه‌نشینی در قم است.
کد خبر: ۸۷۹۴۹۸۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
طلاق مهم‌ترین مسئله حاشیه‌نشینی در قم است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احد جمالی پیش از ظهر امروز در کارگروه فرهنگی اجتماعی که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد، ضمن انتقاد از مدیرانی که با تأخیر در جلسات حاضر می‌شوند، اظهار کرد: مدیرانی که با تأخیر در جلسات حاضر می‌شوند به‌عنوان غایب محسوب شده و به‌صورت کتبی به دستگاه‌های مزبور اعلام و در پرونده ارزیابی این مدیران ثبت خواهد شد.

وی افزود: مدیرانی که در جلسه حضور ندارند یا با تأخیر حاضر می‌شوند باید بدانند رفتارشان نوعی توهین به حاضرانی است که به‌موقع در جلسه حاضر شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، اضافه کرد: در رابطه با مسائل و مشکلات قم به‌صورت ویژه با مسوولان صحبت شده است، زیرا که قم به دلیل ویژگی خاصی که دارد به‌عنوان آبروی نظام محسوب شده و باید تصمیمات مناسبی برای رسیدگی به این استان اخذ شود.

جمالی بابیان اینکه استان قم شاهراه مواصلاتی 17 استان است، تصریح کرد: با توجه به شرایط خاصی که این استان دارد، بیشترین مهاجرپذیری را به خود اختصاص داده، به همین دلیل چالش اجتماعی آن‌هم بیشتر است.

وی با تأکید بر اینکه مهاجرپذیری در قم نسبت به هر منطقه دیگری بیشتر است، عنوان کرد: اگر در منطقه‌ای افراد اصیل زندگی کنند، مشکلات کمتری گریبان گیر آن منطقه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ادامه داد: معمولاً در سایر استان‌ها شهرهای کوچک و روستاها تخلیه و همه راهی مرکز استان می‌شوند و مشکلات حاشیه‌نشینی را به وجود می‌آورند ولی در استان قم به دلیل تک شهرستانی بودن نه‌تنها حضور مهاجران حاشیه‌های شهر را با مشکل مواجه کرده بلکه مرکز شهر را نیز درگیر کرده است.

وی با تأکید بر اینکه به مشکلات قم باید به‌صورت ویژه رسیدگی کرد، گفت: یکی از مشکلات حاشیه‌نشینی در قم مسئله طلاق است که باید این موضوع به‌صورت جدی مورد رسیدگی قرار بگیرد.

احدی با انتقاد از مدیرانی که با برخی مسائل به‌صورت چالشی رفتار می‌کنند، گفت: ما به دنبال چالش نیستیم زیرا اگر جایی آرامش باشد می‌شود به مردم خدمت کرد ولی جایی که چالش وجود داشته باشد جایی برای خدمت کردن نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که سال گذشته برگزار شد، بیان کرد: آنچه که در این راستا مورد توجه قرار گرفت این است که انتخابات حیثیت نظام حاکمیت است و همان‌گونه که جنگ می‌شود دشمن به دنبال ضربه زدن است، در ارتباط با انتخابات هم سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود و ما وظیفه‌داریم هر آنچه در توان داریم انجام دهیم تا این برنامه با موفقیت انجام شود.

وی در بخش پایانی سخنان خویش به سخنان روز گذشته رئیس‌جمهور، اشاره کرد و گفت: سخنان رئیس قوه مجریه در ارتباط با حقوق شهروندی بود که زیرمجموعه قانون اساسی به شمار می‌رود و باید به‌صورت جدی به آن توجه کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار