خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امامت تبریز در حاشیه ارسال کمک های غیرنقدی این ناحیه به جبهه مقاومت و مردم آواره سوریه، گفت: کمک های غیر نقدی و غیر نقدی سپاه امامت تاکنون به شش میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر: ۸۷۹۴۹۹۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

حسن صفدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با ابراز اینکه پایگاه ها و محلات حوزه استحفاظی این ناحیه در مناطق کم برخوردار تبریز قرار دارد، گفت: ولی با این وجود مردم خالصانه کمک های خود را اهدا کردند.

وی با بیان اینکه مردم آذربایجان و تبریز همیشه خط شکن بودند، افزود: برای کمک به مدافعان حرم و آورگان سوریه نیز با شنیدن جمع آوری کمک ها بار دیگر مردم تبریز پیشرو بودن خود را نشان دادند.

صفدری ادامه داد: بسیجیان سپاه امامت تاکنون 15هزار و 336 تخته پتو، بیش از شش هزار دست لباس گرم و مواد غذایی به صورت کمک غیر نقدی اهدا کرده اند.

فرمانده سپاه امامت تبریز همچنین مبلغ کمک های نقدی بسیجیان این ناحیه را دویست و 25میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت: این کمک ها از پایگاه ها، محلات، حوزه های دانش آموزی، اقشار و بسیج کارگری سپاه امامت جمع آوری شده است که تا ساعتی دیگر به سوریه ارسال می شود.


 

وی ابراز امیدواری کرد با استقبالی که مردم این ناحیه در طی چند روز برای اهدای کمک های خود داشتند در چند روز آینده این کمک ها به چندین برابر برسد.

ارسال نظرات