سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت حاج قاسم محرابی، پدر بزرگوار شهیدان نصرت الله و نصرالله محرابی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۷۹۵۰۸۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹

سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت حاج قاسم محرابی، پدر بزرگوار شهیدان نصرت الله و نصرالله محرابی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام دکتر سید موسی خادمی به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم، صبور و مقاوم شهیدان محرابی

خبر درگذشت مرحوم حاج قاسم محرابی از نمونه‌های ماندگار، اسطوره صبر، ایثار و استقامت و پدر بزرگوار شهیدان نصرت الله و نصرالله محرابی، موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

پدری دلسوز و انقلابی که خالصانه و برای رضایت خداوند تبارک و تعالی، فرزندان دلبند و گلهای باغ زندگی خود را برای دفاع از حریت و آزادگی و دین مبین اسلام و تمامیت ارضی ایران تقدیم کرد تا خون پاک آن دو آلاله سرخ و کبوتران حرم یار که تداوم بخش نهضت سرخ حسینی و عاشورای خمینی است، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامیمان باشند.

به روح بزرگ همه پدران صبور و مقاومی که عزیزان و دردانه‌های خود را در راه عزت و سرافرازی میهن اسلامی و ارزش‌های معنوی این مرز و بوم نثار کردند به ویژه روح ملکوتی حاج قاسم محرابی و فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده مکرم و معظم شهیدان محرابی و بازماندگان آنان و مردم شریف و نجیب گچساران تسلیت و تعزیت گفته و از خداوند سبحان، علو درجات برای آن عزیز سفر کرده را مسالت می‌نمایم.

به یقین روح بلند آن مرحوم در بالا‌ترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد شد.

شایان ذکر است، حاج قاسم محرابی پدر شهیدان نصرت الله و نصرالله محرابی روز گذشته به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت و مراسم تشییع این پدر بزرگوار امروز، سه شنبه ساعت ۱۰ صبح در بهشت زهرای گچساران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات