فرمانده سپاه حصرت ابوالفضل (ع) گفت :از سال ۵۷ که انقلاب اسلامی پیروز شده تابه حال آمریکا نتوانسته است پیروزی برابر انقلاب درکارنامه خود داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۹۵۲۱۵
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستان ، به مناسبت دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام و گرامیداشت شهدای دانشجوی شهرستان بروجرد یادواره شهدا در سالن همایش دکتر شهیدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد امروز بعد از ظهر برگزار گردید.
فرمانده سپاه استان لرستان باحضور در این یادواره ضمن سلام و تحیت به مقام شامخ شهدا خاطرنشان کرد:شهدا پا روی خواسته وامیال خود  گذاشته اند تا  به قرب شهادت رسیدند.

سردار کشکولی افزود:همه شهدا فقط برای دفاع از اسلام و حیثیت شارع مقدس زحمت کشیدند وبرکت خون شهدا فعلا جاری است و ادامه داردو آنچه مارامحفوظ می کند برگزاری همین مراسمها ویادواره ها می باشد .

وی اظهار داشت: بنده به عنوان یکی از متخصصین در جنگ ادعا می کنم که تکنیک وخدمات ما  در جنگ به گرد پای تجهیزات استعمار نمی رسید اما بحمد الله پیروز میدان جنگ بودیم  .

کشکولی گفت : با این همه کمبود امکانات درگمان انها ما می بایست بزودی محو می شدیم 
اما به  برکت خون شهدا بود کا انها به اهدافشان نرسیدند وما پیروز میدان بوده وخواهیم بود.

فرمانده سپاه حصرت ابوالفضل (ع) افزود:از سال ۵۷ که انقلاب اسلامی پیروز شده تابه حال آمریکا نتوانسته است پیروزی  درکارنامه خود داشته باشدو این به برکت انقلاب اسلامی وخون شهدای عزیزمی باشد 

 وی خاطر نشان کرد:در انتخابات اخیر امریکا معلوم شد در زمینه سیاست خارجی احترام و ارج این کشور  پایمال شده و مردمش دراین زمینه احساس خطر می کنند.
وی گفت :۲۲ کشور در سوریه در حال مبارزه با رزمندگان ما هستند  و بحمدالله تاکنون شکست خورده اند.
سردار کشکولی به مولفه های جنگ نرم  اشاره کرد وگفت:مقام معظم رهبری قدرت نرم مارا  ناشی از تکیه بر الهامات الهی  دانسته و درواقع این خداوند است  که  همواره  نگهبان وهوا دار  ماست ودومین مولفه جنگ نرم وجود ولایت مطلقه فقیه ودر واقع همان فرماندهی شایسته است وسومین مولفه وجود وحدت واتحاد مردم می باشد در نهایت چهارمین مولفه تکلیف گرایی ما  واین مردم وشهدا بودند که خود را مکلف به دفاع از این مرز و بوم می دانستند .

وی افزود:حس عقلی و شناخت افراد از همه حسها وسیع تر میباشد. وماباید این حس رادر خود قوی تر نمائیم تا معرفت وشناخت ما از شهدا هم بیشتر باشد و از قشر دانشجو خواستند که سیر مراحلی که شهدا رفته اند را هموا ره مد نظر شان قراردهند.

در پایان مراسم نیز از خانواده های دانشجوی شهید ،سهراب مصطفایی ،عبدالرضا بیرانوند و عبدالله ملتمسی تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات