خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان؛

9 دی همواره باید در اذهان زنده بماند

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه 9 دی باید همواره در اذهان ملت زنده بماند، گفت: 9 دی باید تبیین شود.
کد خبر: ۸۷۹۵۲۳۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از فارس، حسین کریمی اول ظهر امروز در نشست هم‎اندیشی پاسداشت یوم‎الله 9 دی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی باید در اذهان ملت ایران همواره زنده بماند.

وی تصریح کرد: افرادی که فتنه 88 را به وجود آوردند در هر سِمت و مسؤولیتی که قرار دارند باید همواره منفور باقی بمانند.

 

*دشمنان در فتنه 88 اصل نظام را نشانه گرفته بودند

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه آدم‌های نشاندار باید دیده شوند، ابراز کرد: فتنه 88 با همراهی دشمنان خارجی در کشور به وجود آمد که باید این افراد را نشانه‌دار کنیم تا همه ملت آگاه شوند.

کریمی اول با اشاره به اینکه دشمنان در فتنه 88 اصل نظام را نشانه گرفته بودند، اذعان کرد: دشمنان در فتنه 88 اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین اصل جایگاه ولایت فقیه را هدف خود قرار داده بودند.

وی با اشاره به اینکه 9 دی باید تبیین شود، خاطرنشان کرد: همه کسانی که با امام و انقلاب اسلامی در تضاد و کینه بودند برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران به میدان آمدند که به اذن پروردگار در این کار موفق نشدند.

*افرادی که در مورد فتنه موضع‌گیری نکردند باید مشخص شوند

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: ریشه‌های 9 دی، اصل حادثه و پیامدهای آن باید برای مردم شریف ایران تبیین و روشن شود.

کریمی اول با بیان اینکه افرادی که در مورد فتنه موضع‌گیری نکردند باید مشخص شوند، تاکید کرد: مراسم 9 دی فقط برگزاری مراسم ساده نیست مهمترین آن تبیین است همانگونه که برگزاری کنگره ملی چهار هزار شهید استان گلستان خیلی‌ها را شُست.

وی با بیان اینکه دی باید بر همگان واضح شود، اذعان کرد: باید مشخص شود چه کسانی هنوز حاضر نیستند از واژه فتنه استفاده کنند و فتنه‌گران را تطهیر می‌کنند ما باید در این عرصه نقش خودمان را ایفا کنیم همانگونه که در بحث اجلاسیه همه نهادها پای کار آمدند.

*پیروزی در حلب آخرین پیروزی ما نخواهد بود

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: با توجه به اجلاسیه ملی چهار هزار شهید گلستان انتظار داریم مراسم 9 دی بسیار باشکوه در مصلی شهرستان گرگان برگزار شود.

کریمی اول با بیان اینکه پیروزی در حلب آخرین پیروزی ما نخواهد بود، گفت: با همت و تلاشی که بچه‌های جبهه مقاومت دارند ما به پیروزی بزرگتر از حلب خواهیم رسید و هر کسی که از قافله انقلاب به هر واسطه‌ای عقب بیفتد خودش عقب می‌ماند و انقلاب اسلامی مسیر خود را طی می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها