امروز کارکنان یگان حفاظت هواپیمایی استان کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه یاسوج دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۹۵۳۱۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴

به مناسبت 5 دی ماه سالروز استقرار سپاه در صنعت هوانوردی کشوربه فرمان امام خمینی(ره)،کارکنان یگان حفاظت هواپیمایی استان با امام جمعه یاسوج دیدار کردند.
امام جمعه یاسوج در این دیداربا تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) امنیت را یکی از مهمترین نیازهای هر جامعه عنوان کرد و گفت: اگر در جامعه ای امنیت وجود نداشته باشد راههای توسعه در آن کشور نیز بسته خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تبریک سالروز استقرار سپاه در صنعت هوانوردی کشوروظیفه تامین امنیت در مسافرت های هواپیمایی را ضروری دانست و افزود:تامین امنیت خطوط هوایی در شرایط امروزی ماموریتی بزرگ است که سپاه پاسداران این ماموریت را به خوبی انجام می دهد.
فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی استان هم گفت: از زمان استقرار سپاه در فرودگاه های کشور تاکنون هیچگونه مشکل امنیتی در خطوط هوایی بوجود نیامده است.
سرهنگ سامان صالح نسب افزود:این یگان در استان کار تامین امنیت دو فرودگاه یاسوج و گچساران را بر عهده دارد که تاکنون در این زمینه مشکلی وجود نداشته است.
وی گفت: سپاه پاسداران با هوشیاری و آمادگی کامل کار تامین امنیت خطوط هوایی کشور و استان را انجام می دهد و اجازه نخواهیم داد در این زمینه مشکلی به وجود آید.
ارسال نظرات