خبرهای داغ:

پیمانکاران از راهداری استان فارس ۱۷۰ میلیارد تومان مطالبه دارند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: پیمانکاران ۱۷۰ میلیارد تومان از ما طلب دارند اما با این وجود با ما همکاری کرده و پروژه‌های ما فعال مانده است.
کد خبر: ۸۷۹۵۳۹۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
علیرضا سیاهپور صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با بیان اینکه زمستان امسال 73 اکیپ راهداری و حدود 123 گشت راهداری برای خدمات‌رسانی به موقع در جاده‌های استان فارس مستقر می‌شوند اظهار داشت: حدود 5 هزار و 500 کیلومتر از راه‌های استان فارس در شرایط بارش برف نیازمند عملیات برف‌روبی است.

وی با بیان اینکه 451 انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین در طرح راهداری زمستانه استان فارس مورد استفاده قرار می‌گیرد افزود: اکیپ‌های راهداری در 64 راهدارخانه ثابت و 9 راهدارخانه سیار مستقر می‌شوند و تمام تدابیر لازم برای اسکان اضطراری مسافران جاده‌ها اندیشیده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس عنوان کرد: در بحث ارتقا ایمنی راه‌ها و جاده‌ها تسطیح یک هزار و 790 کیلومتر از راه‌ها، نصب 28 هزار تابلو اخطاری و انتظامی، تصحیح 9 هزار کیلومتر از خط‌کشی راه‌ها و افزایش دوربین‌های نظارت جاده‌ای از 12 به 17 عدد از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال با افزوده شدن 76 سامانه ثبت تخلف و کنترل سرعت تعداد دوربین‌های نظارتی ما به 140 عدد افزایش می‌یابد افزود: این دوربین‌ها 45 درصد محورهای استان فارس را تحت پوشش قرار می‌دهد.

شناسایی 204 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان فارس

سیاهپور با بیان اینکه در حال حاضر 76 دستگاه تردد شمار در جاده‌های استان فارس نصب شده است که پیش‌بینی‌ می‌شود این تعداد تا پایان سال به 100 برسد گفت: در سه سال منتهی به مهرماه امسال 204 نقطه حادثه‌خیر در استان فارس شناسایی شده است که امید است ظرف 12 تا 18 ماه آینده تمام نقاط حادثه‌خیز برطرف شود.

وی با بیان اینکه امسال باید 121 نقطه حادثه‌خیز جاده‌های فارس برطرف شود افزود: برای برطرف کردن هر نقطه حادثه‌خیز به حدود 700 میلیون تومان اعتبار نیاز است اما کل اعتبار استانی و ملی ما 7 میلیارد تومان است بنابراین از استاندار فارس درخواست افزایش اعتبار راهداری برای برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز را داریم. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان اینکه در یکسال گذشته در بخش راهداری مدیریت بدون پول داشته‌ایم اظهار داشت: پیمانکاران 170 میلیارد تومان از ما طلب دارند اما با این وجود با ما همکاری کرده و پروژه‌های ما فعال مانده است.

به گزارش تسنیم در پایان این مراسم از 150 راهدار، راننده و دستگاه‌های خدمات‌رسان در جاده‌ها تقدیر و قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار