خبرهای داغ:

جرائم کارکنان نیروی انتظامی استان فارس ۵۳ درصد کاهش یافت

کد خبر: ۸۷۹۵۴۰۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
سردار احمدعلی گودرزی پیش از ظهر امروز در هفدهمین همایش روسای کلانتری‌های استان فارس اظهار داشت: امروزه استان فارس در جلوگیری از وقوع جرائم خشن در رتبه هفتم کشوری قرار دارد و تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی  استان سبب شده نیروی انتظامی بتواند در کشف جرم موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه بر اساس وظایف ذاتی، ایجاد و توسعه نظم و امنیت بر عهده ناجا است، افزود: انجام ماموریت‌های ناجا با مشارکت مردمی میسر می‌شود و  آگاه‌سازی مردم و اطلاع‌رسانی عمومی در کاهش جرائم موثر است.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با ابزارها و امکانات موجود و استفاده از ظرفیت رسانه‌های جمعی در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی تلاش می‌کند و معتقد است که اعتماد مردمی، بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است. 

گودرزی با اشاره به نظرسنجی انجام شده توسط برخی از دستگاه‌ها گفت: براساس گزارش‌های مردم این استان از مأموران نیروی انتظامی  رضایت‌مندی 88 درصدی دارند و تماس روزانه بیش از 3064 مرتبه با فوریت‌های پلیس نشان از اعتماد مردم به پلیس دارد. 

فرمانده انتظامی استان فارس کاهش 53 درصدی جرائم در بین کارکنان نیروی انتظامی استان را به عنوان یک موضوع در کاهش جرائم اعلام کرد و گفت: این آمادگی از سوی ستاد فرماندهی انتظامی استان وجود دارد تا با مشاهده هرگونه تخلفی از سوی کارکنان برخورد جدی صورت گیرد.

سید محمدعلی افشانی در این همایش اظهار داشت: از آنجایی که برگزاری انتخابات سالم برای هر کشوری اولویت کشور است فرماندهان انتظامی استان فارس در برگزاری انتخابات گذشته مجلس نشان دادند می‌توانند در برگزاری سالم‌ترین انتخابات نقش داشته باشند.

استاندار فارس گفت: وجود امنیت استان فارس حاصل تلاش شما مأموران جان بر کف نیروی انتظامی است که زمینه آسایش دیگران را فراهم می‌کنید. 

وی وضعیت امنیت در استان فارس را مطلوب ارزیابی و بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی در همه روزهای سال با سوداگران مرگ و کسانی که منافع شخصی خود را به منافع جامعه ترجیح می‌دهند، برخورد قانونی کرده و می‌کنند. 

افشانی یکی از وظایف پلیس را حمایت از قانون شهروندی اعلام و تصریح کرد: تنها با رعایت قانون و حاکمیت آن حقوق شهروندی رعایت می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار