خبرهای داغ:

اجرای طرح خادم هلال‌احمر در کازرون

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس از اجرای طرح خادم در کازرون خبر داد و گفت: این شهرستان به‌عنوان پایلوت این طرح انتخاب شده است.
کد خبر: ۸۷۹۵۴۰۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه جمعیت هلال‌احمر در این شهرستان با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر مردم‌نهاد است اظهار داشت: این جمعیت دولتی و حکومتی نیست و اگر جایی دولت کمک می‌کند به خاطر کمک این نهاد به دولت است.

حجت‌الاسلام حاج شیخ عبدالحسین معزی بابیان اینکه در دنیا هنگامی حادثه‌ پیش‌بینی‌ نشده‌ای رخ می‌دهد ارتش وارد عمل می‌شود افزود: در کشور ما در چنین مواقعی نخست جمعیت هلال‌احمر به کمک مردم می‌شتابد.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر معین دولت و در حوادث گوناگون و برای یاری‌رساندن به حادثه‌دیدگان و آرامش بخشیدن به مردم در کنار دولت است.

در ادامه فیضل‌الله جعفری مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس از اجرای طرح خادم در کازرون خبر داد و گفت: این شهرستان به‌عنوان پایلوت این طرح انتخاب شده است.

همچنین امام‌جمعه کازرون با خیرمقدم به نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر و هیات همراه حاضران بیان کرد: هلال‌احمر باید از زمان خودجلوتر حرکت کند و با آینده‌نگری هر لحظه آماده برای حادثه غیرمترقبه‌ای باشد.

حجت‌الاسلام محمد خرسند مهم‌ترین سرمایه برای هلال‌احمر را اعتماد مردم دانست و افزود: هلال‌احمر به‌خاطر این‌که متکی به مردم است باید وجهه مردمی خود را روزبه‌روز تقویت کند.

خطیب جمعه کازرون تصریح کرد: از وظایف ویژه هلال‌احمر توجه به امور جوانان و مشارکت دادن آن‌ها در انجام وظایف این نهاد و اتکا به آنان است چراکه هر تشکل، نهادی و سازمانی که متکی به مردم و به‌ویژه جوانان شود به‌یقین ماندگار خواهد بود.

در ادامه سید کمال علوی فرماندار کازرون نیز بابیان اینکه این شهرستان معین جنوب و جنوب غرب استان فارس است و در تمام حوادث در شهرستان‌های هم‌جوار و گاهی در استان‌های همسایه مشارکت دارد تصریح کرد: ظرفیت کازرون می‌طلبد که ازلحاظ امکانات و تجهیزات و ملزومات به‌ویژه ساختمان هلال‌احمر توجه ویژه‌ای به این شهرستان شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها