خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: تیم والیبال بسیج سپاه این ناحیه به مسابقات لیگ بسیج کشور راه یافت.
کد خبر: ۸۷۹۵۴۱۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷

اسماعیل محبی‌پور پیش‌ از ظهر امروز در جمع شماری از بسیجیان با بیان اینکه تیم والیبال بسیج سپاه این ناحیه به مسابقات لیگ بسیج کشور راه یافت، اظهار داشت: توجه به ورزش سالم یکی از اولویت‌های برنامه‌های بسیج در محدوده غرب شیراز است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ثارالله شیراز که زیر مجموعه تربیت‌بدنی این ناحیه است در راستای توسعه فرهنگ بسیجی بین ورزشکاران اقدامات خوبی را آغاز کرده که ایجاد پایگاه‌های بسیج ورزش از جمله آنهاست.

محبی‌پور با اشاره به اینکه از سوی این ناحیه سالن‌های ورزشی در سطح شهر شیراز ساخته ‌شده است، گفت: در محدوده ناحیه ثارالله این شهر سالن ورزشی 9 دی برای استفاده عموم مردم و نهادها و ادارات و پایگاه‌های بسیج ساخته شده است.

وی تصریح کرد: به همت تربیت‌بدنی ناحیه ثارالله در مناسبت‌های ملی مسابقات ورزشی در رشته‌های گوناگون برگزار که این امر سبب نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در میان ورزشکاران می‌شود.

در ادامه مسؤول تربیت‌بدنی سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: تیم والیبال بسیج استان فارس به مسابقات لیگ بسیج کشور راه پیدا کرده است و در دهه فجر امسال در مسابقات کشوری بسیج در تهران حضور می‌یابد.

محمدامین شعیبی افزود: تیم والیبال بسیج ناحیه ثارالله شیراز نخستین تیم راه‌یافته به مسابقات کشوری لیگ بسیج است و تیم‌های فارس و اصفهان به دوره مسابقات کشوری راه پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با هشت تیم استان‌های جنوب شرق کشور برگزار و تیم‌های فارس و اصفهان به سوپرلیگ بسیج کشور راه یافتند، اضافه کرد: تعدادی از باشگاه‌های ورزشی والیبال شیراز ما را حمایت کرده‌اند که این امر سبب موفقیت تیم بسیج سپاه ناحیه ثارالله شیراز شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها