خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: بیش از 6 میلیارد و 500 میلیون تومان طی 2.5 سال گذشته توسط خیران به جمعیت هلال‌احمر این استان برای فعالیت‌های عام‌المنفعه اختصاص ‌یافته است.
کد خبر: ۸۷۹۵۴۱۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸

فیض‌الله جعفری بعدازظهر امروز در آئین نکوداشت خدمات داوطلبان جمعیت هلال‌احمر فارس در سخنانی اظهار داشت: فارس با بیش از 5 میلیون نفر جمعیت چهارمین استان بزرگ کشور است که با 122 هزار و 608 کیلومتر وسعت دارای 26 شعبه جمعیت هلال‌احمر و 22 پایگاه امداد جاده‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به اعضای جوانان و داوطلب جمعیت هلال‌احمر در اجرای فعالیت‌های بشردوستانه و خدمت به مناطق محروم و کم‌برخوردار مهم‌ترین رویکرد این نهاد مردمی است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس تصریح کرد: ارائه تجهیزات پزشکی، کمک به مردم محروم و جذب کمک‌های مردمی، فارس را به‌عنوان یکی از استان‌های برتر کشور در این زمینه معرفی کرده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر فارس نیز در ادامه این آئین در سخنانی اظهار داشت: این استان با جذب منابع مالی توسط خیران در میان دیگر استان‌ها مقام برتر را به خود اختصاص داده است.

حجت‌الاسلام قاسم موسوی خاطرنشان کرد: وجود امامزادگان واجب‌التعظیم و جاذبه‌های مذهبی و نیز وجود 26 شعبه جمعیت هلال‌احمر، فارس را به‌عنوان استانی مهم در کشور معرفی کرده است و باید برای تسریع در اجرای فعالیت‌های عام‌المنفعه و کمک به محرومان به این جمعیت توجه ویژه‌ای شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها