خبرهای داغ:
فرماندار و نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اهدای 250 جلد کتاب به کتابخانه آیت‌الله احمد بهشتی در طرح نذر کتاب مشارکت کردند.
کد خبر: ۸۷۹۵۴۱۵
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به حضور نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه این شهرستان در کتابخانه عمومی آیت‌الله احمد بهشتی اظهار داشت: این بازدید به خاطر آشنایی با فعالیت‌ها، برنامه‌ها و مشکلات کتابخانه‌های عمومی فسا انجام شد.

محمدحسین فیروزی افزود: در این بازدید نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان ضمن بازدید از بخش مخزن، سالن مطالعه و بخش‌های کودک، مرجع، نشریات و کتابداری در جریان برنامه‌ها و مشکلات کتابخانه‌های عمومی فسا قرار گرفتند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فسا در ادامه اظهار داشت: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در این بازدید با اعضای کتابخانه به گفت‌وگو پرداختند و با نیازهای کتابخانه‌ای آنها در زمینه‌های مختلف آشنا شدند.

فیروزی گفت: در این برنامه گزارشی از آخرین وضعیت کتابخانه‌های عمومی این شهرستان و بخش کودک کتابخانه عمومی آیت‌الله احمد بهشتی ارائه شد که امیدواریم در آینده نزدیک تکمیل و راه‌اندازی شود.

وی اضافه کرد: همچنین در این بازدید محمدجواد جمالی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی و سلیمان کرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا با تحسین این طرح و اهدای 250 جلد کتاب در دومین جشنواره مردمی نذر کتاب این شهرستان مشارکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها