سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر گفت: شهرک صنعتی مشگین‌شهر با 26 واحد تولیدی فعالیت می‌کند که عمده مشکل آنان سرمایه در گردش است لذا بنده پیش قدم با تولید کنندگان در جهت رفع مشکلات شهرک تلاش خواهم کرد.
کد خبر: ۸۷۹۵۴۶۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر به نقل از اورامی، سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر با حضور بخشدار مرکزی و رئیس اداره محیط زیست شهرستان جلسه ای در شهرک صنعتی مشگین‌شهر برگزار و مشکلات واحدهای تولیدی را از نزدیک مشاهده و از زبان تولید کنندگان شنید.

در این جلسه مسعود عطایی بخشدار مرکزی مشگین‌شهر با بیان اینکه یکی از مظلومیت‌های دولت تدبیر و امید عدم ارائه گزارش عملکردهاست گفت: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید کشور از لحاظ اقتصادی رشد چشم گیری پیدا کرده است هر چند این رشد زیاد در زندگی مردم تاثیر نداشته است.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر پیگیری مشکلات بخش اقتصادی و ایجاد اشتغال در این شهرستان می‌باشد و حل چنین مشکلاتی در جامعه جهاد اکبر است.

میرعلی رحیمی زاد سرپرست فرماندار مشگین‌شهر با تاکید بر اینکه در جهت حمایت از تولید کنندگان سایت بهینه یاب راه اندازی شده که لازم است کلیه تولید کنندگان در آن ثبت نام کنند چرا که بعد از بررسی تسهیلاتی ارزان قیمت در اختیار تولید کنندگان قرار می‌گیرد تا مشکل سرمایه در گردش واحدهای تولیدی رفع شود.

وی افزود: در 4 ماهه گذشته بالغ بر 208 میلیارد تومان وام کم بهره تا سطح 3 درصد به واحدهای تولیدی پرداخت شده است و جمع کثیر دیگری نیز در حال سیر مراحل اداری در بانک‌ها هستند و به زودی پرداخت می‌شود اما متاسفانه شهرستان مشگین‌شهر با وجود مشکلات سرمایه در گردش نتوانسته است نقش خود را به خوبی ایفا کند و کمترین میزان تسهیلات را دریافت کرده است در حالی که شهرستان‌های کوچک چندین برابر این شهرستان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وی با بیان این‌که 26 واحد صنعتی در این شهرک وجود دارد گفت: من پیش قدم با تولید کنندگان در جهت رفع مشکلات شهرک تلاش خواهم کرد و مشکلاتی که در این شهرستان قابل حل باشد شخصاً پیگیری و رفع می‌کنم و در صورت حل آن از طریق استان از مدیران کل پیگیری کرده و مشکلات را یکی پس از دیگر مرتفع خواهم کرد.

وی تاکید کرد: در صورت نیاز به رایزنی کشور نماینده شهرستان در این راستا تلاش خواهد کرد تا این شهرستان از این حالت رکود خارج شود.

ارسال نظرات