بارش 30 سانتی متری برف در روزهای گذشته باعث مسدود شدن راه های مواصلاتی برخی از روستاهای شهرستان کوثر شده و هم اکنون راهداران با تلاش شبانه روزی در صدد بازگشایی این مسیر ها هستند.
کد خبر: ۸۷۹۵۴۶۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، بارش برف در شهرستان کوثر که در 5 سال اخیر بی سابقه بوده باعث مسدود شدن برخی از روستاهای مرتفع این شهرستان شده است.

بارش های متوالی برف و کولاک در ارتفاعات این شهرستان راهداران را به زحمت انداخته و هم اکنون این نیروها با تلاش شبانه روزی و با تلاش یک هفته ای در صدد بازگشایی مسیر های مواصلاتی هستند.

میزبان بارش برف در سطح شهر به 30 سانتی متر می رسد و این درحالی است که ارتفاعات این شهرستان و برخی از روستاهایی که هم اکنون مسیر مواصلاتی آنها مسدود می باشد، بارش برف به میزبان 60 سانتیمتر را تجربه می کنند.

تردد در سطح جاده های ارتباطی شهرستان کوثر از جمله گیوی - خلخال، سرچم - اردبیل بدون هیچ مشکلی در حال انجام است ولی مسئولین امر داشتن زنجیر چرخ و البسه گرم را برای تردد در این مسیر ها توصیه کرده اند.

با وجود اینکه تردد در خیابان ها و جاده های شهر گیوی نیز با زنجیر چرخ ممکن است ولی شهرداری این شهر با نمک پاشی به خیابان های اصلی و همچنین پاک سازی برف از سطح خیابانها نسبت به خدمات رسانی در تلاش اند.

به گزارش کوثرخبر، به طور تقریبی مشکل تردد در مسیر مواصلانی 30 روستای شهرستان کوثر وجود دارد که هم اکنون راهداران در تلاش بازگشایی مسیر های مربوطه هستند.

ارسال نظرات