رییس دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه پیام نور استان مطرح کرد:

افتتاح نخستین دفتر مشاوره کارآفرینی استان در دانشگاه پیام نور واحدگیوی

رییس دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه پیام نور استان گفت: نخستین دفتر مشاوره کارآفرینی به همت دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه پیام نور استان اردبیل در محل دانشگاه پیام نور واحد گیوی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۹۵۴۷۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، دکتر سعید حکم علی پوردر حاشیه افتتاح دفتر مشاوره کارآفرینی دانشگاه پیام نور گیوی اظهار کرد: نخستین دفتر مشاوره کارآفرینی به همت دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه پیام نور استان اردبیل به منظور ارایه خدمات مشاوره ای در حوزه های مختلف کسب و کار در دانشگاه پیام نور واحد گیوی افتتاح شد.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد گیوی با اشاره به اهمیت مشاوره در کارآفرینی ابراز امیدواری کرد: انتظار می رود در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، ایجاد این دفتر بتواند نقش موثری در تحقق اقتصاد دانش بنیان و پویایی و شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد درون زاد و برون نگر در جامعه داشته باشد.

دکتر حکم علی پور ضمن تاکید بر نظارت و فعالیت دفتر مشاوره کارآفرینی خواستار برنامه ریزی دقیق و حضور اساتید برجسته و فعال در حوزه کارآفرینی در این دفتر شد.

رییس دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه پیام نور استان با اشاره به تلاش حداکثری برای کارآیی این دفتر تاکید کرد: آینده اقتصاد کشور وابسته به فعالیت های دانش بنیان بوده و دانشگاه نقش اساسی در این مهم دارد که نیاز است ضمن بهره گیری از داشته هایمان، با تلاش در این حوزه اقتصاد کشور را بیش از پیش پویا و از هرگونه وابستگی ها به دیگر کشورها دوری کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار