200 میلیارد تومان تسهیلات از سوی دولت برای جبران بخشی از خسارت‌های باغداران مازندرانی در برف گذشته اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۷۹۵۴۹۲
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معان عمرانی استاندار مازندران وظیفه مسؤولان را تلاش برای رفع نیازهای مردم دانست و بیان کرد: 200 میلیارد تومان تسهیلات از سوی دولت برای جبران بخشی از خسارت‌های باغداران مازندرانی در برف گذشته اختصاص یافت.
علی نبیان در مراسم افتتاح جایگاه CNG شماره دو شهرداری آمل، اظهار کرد: هشتاد و چهارمین جایگاه CNG مازندران در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی امنیت، آرامش و همدلی به همراه هم‌نظر بودن مسؤولان را سبب تحرک و پویایی در فعالیت‌های شهری دانست و افزود: در سایه همدلی مدیران می‌توان ترقی و پیشرفت شهرها و استان‌ها را شاهد بود.

این مسؤول با اشاره به دیگر تسهیلات دولت مبنی بر خرید تضمینی و کمک‌های بلاعوض به کشاورزان و باغداران آسیب‌دیده از برف، افزود: این تسهیلات در روزهای آینده به افراد آسیب‌دیده اختصاص می‌یابد.

نبیان با اعلام اینکه خرید کیوی تاکنون در مازندران به صورت تضمینی انجام نشده است، بیان کرد: هم‌اکنون تعهد خرید تضمینی کیوی از سوی دولت اعلام شد تا به باغداران آسیب‌دیده توجه شود.

وی با اشاره به اختصاص 20 میلیارد تومان از سوی دولت به شرکت مادر تخصصی تهران برای خرید کیوی باغداران مازندرانی، یادآور شد: علاوه بر این مبلغ، میزان 20 میلیارد تومان دیگر به صندوق‌های بیمه‌ای برای جبران خسارت کشاورزان پرداخت شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران بیان کرد: بارش شدید برف روزهای نخست آذر امسال علاوه بر خسارت در بخش‌های مختلف، قطعی گاز را به همراه داشت.

این مسؤول با اشاره به اینکه همه مدیران شهرهای مختلف مازندران در بحران برف گذشته به میدان آمدند، افزود: مردم هم هم‌پای مسؤولان در میدان بودند و کمک زیادی کردند.

نبیان با اعلام برگزاری نشست‌های مختلف استاندار مازندران با نمایندگان مجلس، معاونان استانداری و مدیران کل حین و بعد از بروز بحران برف و برآورد خسارت‌ها به کشاورزان کشاورزان و باغداران در مازندران و تهران، ادامه داد: تسهیلات ارائه شده به خسارت‌دیدگان می‌تواند بخش مهمی از آسیب‌ها را جبران کند.

وی گفت: با توجه به در پیش بودن سه ماه از فصل سرد زمستان همشهریان و هم‌استانی‌ها می‌توانند با کنترل مصرف و صرفه‌جویی مدیریت لازم را انجام داده و از قطعی و افت فشار احتمالی در آینده جلوگیری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها