تاریخ انقلاب اسلامی با خدمات به مردم زرین تر می شود

افتتاح پروژه‌ای که کمتر از یک سال اتفاقی در آمل انجام شده و خدمتی که برای مردمی صورت گرفته به تلاش‌هایی گذشته این مردم بعد از انقلاب اسلامی آن هم در روز ششم بهمن، برگ زرینی برای تاریخ انقلاب و مردم مازندران است، برمی‌گردد.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۱۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی نبییان در آئین افتتاحیه جایگاه CNG شماره 2 شهرداری آمل با بیان اینکه افتتاح پروژه ایستگاه سی.ان.جی شهرداری یکی از اتفاقات خوبی است که امروز در منطقه‌ای صورت گرفته است، اظهار داشت: افتتاح پروژه‌ای که کمتر از یک سال اتفاقی در آمل انجام شده و خدمتی که برای مردمی صورت گرفته به تلاش‌هایی گذشته این مردم بعد از انقلاب اسلامی آن هم در روز ششم بهمن، برگ زرینی برای تاریخ انقلاب و مردم مازندران است، برمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه هر اتفاقی در این نظام جمهوری اسلامی صورت می‌پذیرد بخشی از بدهی مسئولان اجرایی را کم می‌کند، بیان کرد: در آن زمانی که هشت سال دفاع مقدس نیاز بود این مردم حضور فعال داشتند تا آسایش را برای ما به وجود بیاورند بنابراین الان وظیفه ماست تا این آسایش بیشتر را برای آنها فراهم و ایجاد کنیم.

نبیان با تاکید براینکه هر اتفاقی که در این استان برای خدمات‌رسانی به مردم صورت می‌گیرد یک بخش از بدهی مسئولان را کم می‌کند، عنوان کرد: باید تلاش کرد در این بازده زمانی بدهی‌های را برای مردم ولایت‌مدار نظام کم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها