خبرهای داغ:
چهارمین دوره توانمند سازی مدیران و مسئولان بسیج جامعه زنان و اقشار سراسر کشور به مدت پنج روز در اردوگاه ولایت قم برگزار شد
کد خبر: ۸۷۹۵۵۳۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
چهارمین دوره توانمند سازی مسئولین و مدیران به مدت 5 روز در اردوگاه ولایت استان قم برگزار شد.
معصومه جعفریان مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج جامعه زنان کشور در خصوص برگزاری دوره توانمندسازی به خبرنگار بسیج در قم گفت: دوره توانمند سازی مسئولان و مدیران بسیج جامعه زنان و اقشار سراسر کشور هر دو سال یکبار برگزار می شود که سه دوره گذشته در مشهدالرضا(ع) و دوره فعلی در قم برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت کنندگان در این دوره ابراز داشت: جامعه هدف در این دوره مسئولان جامعه زنان، مشاورتهای نمایندگی، مدیران فرهنگی، مدیران نیروی انسانی و مدیران آموزش بسیج و اقشار اعم از پایور و بسیجی از سراسر کشور بودند که دوره های آموزشی خاصی به صورت هم اندیشی و کارگاهی همراه با اعطاء گواهینامه، ویژه هر گروه متناسب با وظایف و ماموریت هایشان برگزار گردید.

جعفریان افزود: مهمترین هدف این دوره تعامل بین بسیج جامعه زنان استانها با مشاورتهای نمایندگی و مسئولان اقشار، ارتقاء توانمندی و مهارتهای مدیریتی در راستای ماموریتهای بسیج جامعه زنان و اقشار و پاسخ به سئوالات رایج هر معاونت بود.

وی خاطرنشان ساخت: دوره های برگزارشده شامل چهار محور مباحث و ماموریتهای سازمانی و شرح وظایف، زن و خانواده، بحث تخصصی اقشار متناسب با وظایف، ماموریتها و نقشی که بر عهده دارند و مباحث اخلاقی، بصیرتی و حفاظتی امنیتی بود.

یادآور می شود: کلاس ها و کارگاه های این دوره پنج روزه زیر نظر اساتید حوزه و دانشگاه خانم ها قوی، اصلانی و حیدری مجد و آقایان علوی، مومن نسب، حیدری مجد، حاتمی راد و مرآتی برگزار شد.
ارسال نظرات