یک‌سری جهیزیه به ارزش چهار میلیون تومان به نوعروس بسیجی پایگاه حضرت خدیجه(س) فریمان اهدا شد.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۴۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، یک سری جهیزیه به ارزش چهار میلیون تومان، طی مراسمی به نوعروس بسیجی پایگاه حضرت خدیجه(س) با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه فریمان و مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج فریمان و جمعی از مسئولان  اهداشد.

سرهنگ دوم پاسدار حسین شمس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریمان در این مراسم گفت: یکی از برنامه‌های بسیج در ۲حوزه خواهران کوثر و حضرت فاطمه(س) فریمان اهدای جهیزیه به بسیجیان نیازمند است.
 
شمس در ادامه بیان داشت: تاکنون با همت و مشارکت بسیجیان این پایگاه، ۴سری جهیزیه و سیسمونی به خانواده های نیازمند اهداشده‌است.

شمس اظهار کرد: همه ما عضو یک خانواده هستیم و اگر خانواده ای از بسیجیان مشکل مالی داشته‌باشد، دیگر اعضا او را یاری می‌کنند.

حجت الاسلام محمدحسین ایزدی یزدان‌آباد، امام جمعه فریمان نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اقدام خیرخواهانه بسیجیان اظهارکرد: به حق شما خواهران بسیجی با این عمل نیکو در راه حضرت خدیجه(س) را که به نام این پایگاه است، قدم برداشته‌اید.

وی با بیان این که این حرکت پسندیده تاثیر زیادی در کاهش مشکلات اقتصادی و جاتماعی جامعه دارد، خواستار ادامه این‌گونه برنامه‌ها شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها