خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خطاب به استاندار:

برگزاری یادواره های شهدا از برنامه های ابلاغی سازمان بسیج است

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری یادواره های شهداء در سطح رده های مقاومت بسیج گفت: برگزاری یادواره های شهداء از برنامه های ابلاغی سازمان بسیج و هر پنج سال یادواره شهدای شهرستانی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۸۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی قاسمی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با اشاره به برگزاری یادواره شهداء در کلیه رده های مقاومت بسیج اظهارداشت: برگزاری یادواره های شهداء از برنامه های ابلاغی سازمان بسیج است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه برای برگزاری هر یادواره شهید در سطح محله مبلغ 3 میلیون ریال از سازمان بسیج مستضعفین دریافت می شود ، گفت: همین مبلغ بنیاد شهید و امور ایثارگران برای آن یادواره پرداخت می کند.

قاسمی عنوان کرد: هرپنج سال یک یادواره شهرستانی، هرسه سال یک یادواره در سطح بخش ها و هر دو سال یک یادواره شهید در شهرستان ها برگزارمی شود.

وی با تاکید براینکه برگزاری اینگونه یاداره ها بیشتر باهزینه خیرین و ادارات برگزار می شود، عنوان کرد: کیفیت و تهیه نرم افزار و حضور سخنران خوب برای برگزاری اینگونه مراسم هزینه بیشتری لازم است.

استاندار خراسان جنوبی در این جلسه با بیان اینکه باید در برگزاری یادواره شهدا همدیگر را کمک کنیم؛ خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، تأکید کرد: برگزاری یادواره شهدا را در زمان انتخابات کم کنید.

پرویزی با تاکید بر تدوین و ساماندهی برگزاری یادواره شهدا گفت: با توجه به اینکه در یادواره شهدا افراد کمتری حضور دارند و خروجی مناسبی از این یادواره‌ها محقق نمی‌شود و همچنین قشر جوان استقبال خوبی از یادواره‌ها نمی‌کنند باید برگزاری یادواره شهدا را با کیفیت بیشتری برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: تعداد برنامه‌های زیاد از کیفیت برنامه‌ها می‌کاهد لذا باید در برگزاری یادواره شهدا زمان‌بندی صورت بگیرد و تلاش شود توزیع جغرافیایی و زمانی در یادواره‌ها رعایت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار