خبرهای داغ:
معاونت تعلیم و تربیت تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(علیه السلام):

دولت در ولایتمداری نمره ضعیفی دارد

معاونت تعلیم و تربیت تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: متاسفانه دولت و رئیس جمهور محترم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گوش فرار نمی دهند ما باید ولایت مداری را از سید حسن نصر الله فرا بگیریم.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۹۴
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام رحیم آبادی در جمع سرگروه های صالحین با اشاره به اینکه ولایت فقیه اساس و بنیان دین است، اظهارداشت: یک گروه از مردم هستند که ولایت فقیه را دوست دارند که به آنها ولایت دار می توان گفت و گروه دیگر افرادی هستد که علاوه بر این که ولی را دوست دارند به فرمایش  ایشان هم عمل می کنند که ولایت مدارند.
 
وی با اشاره به اینکه ولایت مدار مهمتر از ولایت دار است، گفت: از زمان صدر اسلام تا کنون افرادی بودند که از ولایت ائمه اطهار(ع) اطاعت نمی کردند ولی افرادی هم هستند که ولایت اهل بیت را قبول کردند.
 
معاونت تعلیم و تربیت تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری(حفظه الله) گفت: مردم باید فرمایشات رهبر انقلاب را گوش دهند.
 
وی با بیان اینکه ما در ولایت مداری نمره ضعیفی داریم، افزود: متاسفانه دولت و رئیس جمهور محترم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گوش فرار نمی دهند ما باید ولایت مداری را از سید حسن نصر الله فرا بگیریم.
 
رحیم آبادی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب برای هر قشری درسهای خودشان دارند که هر قشر با مراجعه به سخنان ایشان می تواند بهره برداری لازم را انجام دهد.
 
وی خطاب به بسیجیان تاکید کرد: باید سخنان رهبر معظم انقلاب را به درستی گوش داده و بدان عمل کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها