در جشنواره شجره طیبه صالحین کردستان

از مربیان، سرگروه های حلقه های برتر صالحین کردستان تجلیل شد

جشنواره شجره طیبه صالحین پایگاه ها و حوزه های بسیج کارگری استان کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۵۶۲۴
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حبیب الله کاووسی مسئول سازمان بسیج کارگری استان پیش از ظهر امروز در جشنواره شجره طیبه صالحین پایگاه ها و حوزه های بسیج کارگری اظهار داشت: این مراسم با هدف تجلیل از مربیان، متربیان، سرگروه هایحلقه های برتر صالحین استان در سنندج برگزار می شود.

وی گفت: شجره طیبه صالحین بسیج کارگری در راستای بالابردن سطح رشد دینی و فکری اعضای حلقه های صالحین تمرکز دارد که می تواند با تاثیری که در ارتقاء،بهره وری، کارایی و تولید دارد شاهد دستاوردهای و تاثیرات قابل توجه در هر دو جبهه تربیتی و تخصصی باشد.

کاووسی بیان کرد: جشنواره صالحین ضمن شناسایی و تقدیر از ارکان برتر و تاثیرگذار و کارآمد موجبات تقویت و کیفی سازی حلقه های صالحین در بسیج کارگری را فراهم خواهد آورد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش تخصصی و تربیتی برگزار شده است، افزود: هدف از برگزاری این مراسم تجلیل و قدردانی از اقدامات و فعالیت های برجسته حلقه های صالحین کارگری،تقویت انگیزه و ایجاد شور و نشاط انقلابی در بین کارگران، تقویت روحیه خودباوری، علمی و فناوری در بین کارگران بسیجی می باشد.

مسئول سازمان بسیج کارگری کردستان ادامه داد: ایجاد رقابت سالم بین کارگران و ارکان صالحین، شناسایی و معرفی برترین های صالحین به منظور الگو گیری و تعمیق و تعمیم به سایر رده های بسیج، ارتقای کمی و کیفی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه انسانی و همچنین جمع آوری و انتشار مستندات؛ابتکارات؛ نوآوری و خلاقیت های موثر در صالحین از دیگر اهداف این جشنواره می باشد.

کاووسی در پایان اظهار داشت: جشنواره برترین های بسیج کارگری کردستان در سه مرحله پایگاهی، شهرستانی و استانی برگزار می شود که امروز شاهد برگزاری مرحله استانی و معرفی برترین ها هستیم.

در ادامه از 22 نفر از سرمربیان، مربیان و حلقه های برتر صالحین بسیج کارگری کارخانه های سیمان،تراکتورسازی و دخانیات استان با حضور رییس سازمان تامین اجتماعی استان، سرهنگ بهزادی جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس در امور بسیج ؛حجت الاسلام سادات استاد یار قشر بسیج کارگری و دیگر کارگران بسیجی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار