مسئول بازرسی و پاسخگویی به شکایات معاونت غذا و داروی اهواز:
مسئول بازرسی و پاسخگویی به شکایات معاونت غذا و داروی اهواز گفت: محصولات سلامت محور که قاچاقی وارد کشور می‌شوند به هیچ وجه مجوز استفاده ندارند و هیچ مجوزی نیز به آنان داده نخواهد شد.
کد خبر: ۸۷۹۵۶۳۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، موسی ظهیری‌نژاد، مسئول بازرسی و پاسخگویی به شکایات معاونت غذا و داروی اهواز، اظهار کرد: کارشناسان معاونت غذا و داروی اهواز با حضور در غرفه سلامت نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای کشور با توزیع پوستر و پمفلت به معرفی محصولات قاچاق در حوزه غذا، دارو و آرایشی و بهداشتی پرداختند.

وی افزود: محصولات سلامت محور که قاچاقی وارد کشور می‌شوند به هیچ وجه مجوز استفاده ندارند و هیچ مجوزی نیز به آنان داده نخواهد شد.

ظهیری‌نژاد، در ادامه بیان کرد: اگر محصول از نظر سلامت مشکلی نداشته باشد و صرفا قاچاق باشد، باز هم مجوز استفاده ندارد، زیرا ممکن است در حین انتقال یا در انبارها تحت شرایط نادرست نگهداری شده باشد و مشکل کیفی پیدا کند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: کالاهای سلامت محور داخلی باید دارای پروانه ساخت و کالاهای وارداتی، باید دارای برچسب اصالت و سلامت باشند تا در صورت بروز عارضه و یا بیماری از لحاظ قانونی قابل پیگیری باشند.

 

ارسال نظرات