فرمانده ناحیه مقاومت تفرش

رزمایش دفاع از کوی و برزن شبانه در تفرش برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت تفرش گفت: رزمایش دفاع از کوی و برزن شبانه از روز دوم دی‌ماه به مدت دوز با حضور بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس در تفرش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۵۶۶۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶

سرگرد پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برگزاری رزمایش دفاع از کوی و برزن با حضور بسیجیان این شهرستان گفت: رزمایش دفاع از کوی و برزن شبانه تحت عنوان «مدافعین حرم» با هدف تقویت توان رزم گردان‌های بیت‌المقدس در بحث دفاع از کوی و برزن در راستای تهاجم دشمن در بحث دفاع موزائیکی برگزار می شود.

وی افزود: عملیات دفاع از کوی و برزن شامل عملیات‌های تاخیری، کمین، دورادور، دفاع از مقرهای قابل حفاظت و مهم، ضد اغتشاش، ضد هلی‌برن است که توسط بسیجیان انجام می‌شود همچنین برنامه های فرهنگی از قبیل برگزاری نشست حلقات صالحین و نشست های بصیرتی و عقیدتی از جمله برنامه های دیگر این رزمایش است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت تفرش تصریح کرد: از ویژگی‌های اصلی این رزمایش، شبانه اجرا شدن آن است که توان شهرستان در مقابله با حملات احتمالی در بدترین شرایط برآورده خواهد شد.

سرگرد پاسدار صادقی با اشاره به سناروی تعریف شده برای این رزمایش گفت: سناریو این رزمایش مقابله با گروهک های تکفیری داعش و عوامل داخلی آن در سطح شهرستان است.

وی افزود: روز دوم دی‌ماه عملیات امدا و نجات نیز در زمان رزم شبانه انجام می شود و روز سوم دی‌ماه حلقات صالحین و نشست‌های بصیرتی برگزار و حضور بسیجیان در نماز جمعه اتمام این رزمایش است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات