فرمانده سپاه ناحیه مقاومت آشتیان

ایستادگی در مقابل دشمنان با همه توان رزمی و فرهنگی/اجرای رزمایش دفاع از کوی و برزن در آشتیان

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت آشتیان گفت: در مقابل توطئه های مختلف دشمنان نظام اسلامی برای به انزوا راندن انقلاب اسلامی، باید با همه توان در برابر دشمنان آماده باشیم و با توان رزمی و فرهنگی در برابر آن ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۸۷۹۵۶۷۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶

سرهنگ پاسدار محمد گودرزی فرمانده سپاه ناحیه آشتیان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برگزاری رزمایش دفاع از کوی و برزن شبانه در شهرستان آشتیان گفت: رزمایش دفاع از کوی و برزن تحت عنوان «ملازمان و مدافعان حرم» با حضور بسیجیان گردان الی بیت‌المقدس شهرستان آشتیان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش دفاع از کوی و برزن یکی از ماموریت های بسیج در حوزه دفاعی و امنیتی است که از روز پنجشنبه در منطقه عمومی شهرستان برگزار می‌شود و با حضور بسیجیان در میعادگاه نماز جمعه و اقامه نماز جمعه به پایان می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت آشتیان با تاکید بر اینکه دشمن هر لحظه به فکر توطئه علیه نظام اسلامی است، گفت: دشمنان نظام مقدس اسلامی ایران، بعد از جنگ تحمیلی هم تحریم‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و نیز جنگ نرم را برای به انزوا راندن انقلاب اسلامی اعمال کردند.

وی افزود: امروز بسیج در همه عرصه ها، حضوری منسجم و مقتدرانه دارد و آماده دفاع از آرمان های انقلاب است.

سرهنگ پاسدار گودرزی تصریح کرد: اجرای 9 گام رزمایش دفاع از کوی و برزن از جمله عملیات تاخیری، حفاظت از مراکز حساس، عملیات بازپس گیری، مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات، عملیات هلی برن، کمین به عنوان ماموریت‌های گردان بیت‌المقدس از بخش های اجرایی این رزمایش است.

وی تمرینات تاکتیکی و تقویت بنیه دفاعی و امنیتی گردان‌های بیت‌المقدس از مهم‌ترین اهداف رزمایش دفاع از کوی و برزن دانست و بیان کرد: حفظ و انسجام نیروهای بسیجی، تمرین دفاع از شهر در مقابل تهاجم دشمن فرضی، تقویت بنیه دفاعی بسیجیان و تداوم آموزش های نظامی بسیجیان از اهداف دیگر برگزاری این رزمایش است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت آشتیان برگزاری صبحگاه اقتدار با حضور مسئولین شهرستان و نشست بصیرتی و حلقات صالحین را از دیگر بخش های مختلف اجرای این رزمایش مطرح کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار