دبیر کنگره شهدای روحانی هرمزگان خبر داد:
حجت الاسلام والمسلمین رستگار از برگزاری کنگره شهدای روحانی هرمزگان ۸ دی ماه سال جاری در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۵۶۹۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت الاسلام عبدالرضا رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در بندرعباس اظهار داشت: روحانیت همواره در صحنه‌های سخت پیشتاز بوده و تاریخ روحانیت با اهدای شهدای فراوانی این امر مهم را به اثبات رسانده است.

وی  بیان‌ داشت: قشر روحانیت در تاریخ انقلاب اسلامی و به ویژه 8 سال دفاع مقدس، موفق شد حداقل 8 برابر دیگر اقشار جامعه شهید تقدیم این مرز و بوم کند و این امر اثبات حقانیت این موضوع مهم است که روحانیت به هر آنچه که گفته، ابتدا خود به آن عمل کرده است.

دبیر کنگره شهدای روحانی هرمزگان تصریح‌کرد: استان هرمزگان در زمان جنگ تحمیلی و 8 سال دفاع مقدس بیش از 87 روحانی نداشته که از این تعداد، 32 روحانی شهید و قریب به 10 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

رستگار ابراز داشت: جامعه روحانیت هرمزگان بیش از 45 درصد جمعیت خود شهید و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده که هیچ اقشاری از جامعه به این تعداد شهید تقدیم انقلاب نکرده است.

وی بیان‌کرد: کنگره شهدای روحانی در استان برگزار می‌شود با هدف پاسداشت مقام شامخ شهدای روحانیت در بندرعباس برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: سال گذشته، کنگره شهدای روحانی به همت حوزه علمیه برگزار شد، در سال جاری نیز این کنگره توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط در استان برگزار می‌شود.

رستگار گفت: کنگره شهدای روحانی استان هرمزگان به ریاست آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، 8 دی ماه سال جاری در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار می‌شود.
ارسال نظرات