کد خبر: ۸۷۹۵۷۰۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
فرمانده سپاه ارومیه از برگزاری یادواره شهدای این شهرستان «گرامیداشت یاد و خاطره سرلشکر شهید یعقوب علیاری» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، علی حجازی‌فر اظهار داشت: یادواره شهدای ارومیه «گرامیداشت یاد و خاطره سرلشکر شهید یعقوب علیاری» برگزار می‌شود که امید است با حضور حداکثری آحاد مردم همراه شود.

وی مهمان‌ ویژه این مراسم را حسن شمشادی خبرنگار جمهوری اسلامی ایران در سوریه به عنوان سخنران و حاج حسین فرازی به عنوان مداح را مورد اشاره قرار داد و از اقشار مختلف مردم برای حضور در این محفل معنوی دعوت به عمل آورد.

فرمانده سپاه ارومیه زمان برگزاری این مراسم را چهارشنبه یکم دی ماه به عبارت دیگر فردا ساعت 20 و 30 دقیقه عنوان کرد و گفت: این رویداد فرهنگی و تربیتی در میدان شهدا ارومیه، محله هفت آسیاب و سالن ورزشی هنرستان قائم برگزار می‌شود.

این مسؤول از دست‌اندرکاران نهادهای مختلف از جمله بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه برای همراهی در این زمینه قدردانی کرد.

حجازی‌فر در ادامه زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا را یک رسالت سنگین دانست و گفت: نهادهای مختلف در این زمینه باید به معنای واقعی کلمه با همه توان خود تلاش کنند تا از این رهگذر نسل جدید همواره ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

فرمانده سپاه ارومیه بر لزوم نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار، فداکاری و شهادت در جامعه اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: در این صورت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز به خاک کشور ما طمع نخواهند ورزید چرا که در این خطه جوانان سلحشوری پرورش پیدا کردند.

ارسال نظرات