خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در نشست 9دی این شهرستان، گفت:حماسه 9دی تجلی شور همراه با شعور مردم با بصیر ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۸۷۹۵۷۵۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: مردم ولایی و با بصیر ایران اسلامی این واقعه را برای عبرت همه فتنه گران خلق کردند تا دیگر به دنبال ایجاد فتنه یا انحراف و ساختار شکنی در جمهوری اسلامی نباشند .

وی اظهار داشت: حماسه 9 دی مهر بطلان بر تفکر نفاق و دورویی زد و به ابر قدرتهای جهان فهماند که نام ایران و ایرانی همواره با بصیرت و هوشیاری عجین شده است.

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده اظهار کرد: زنده نگهداشتن حماسه 9دیبرای هشدار دادن به نسل های آینده است که همواره مراقب نقشه های شوم استکبار و دشمنان اسلام باشند.

حجت الاسلام فیضی زاده به شعار امسال(نهم دی مظهر بصیرت و نفوذناپذیری مردم ایران) هم اشاره کرد و بیان داشت: حماسه 9 دی محصول وحدت و انسجام اسلامی ملت ایران بوده که نقشه چندین ساله دشمنان را خنثی کرد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران همیشه برای حفظ انقلاب و ارزش های اسلامی در صحنه حضور داشته اند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از همه گزینه ها و ظرفیت های خود برای مقابله و مهار نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره گرفته اند، ولی ملت ایران با هوشمندی و حضور به موقع خود تهدید و فتنه ها را خنثی کرده اند.

مسئول ستاد 9 دی شهرستان مراغه، 9دی را در امتداد 22 بهمن دانست و خاطرنشان کرد: اگر در 22 بهمن، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید در نهم دیماه هم این نظام مقدس تثبیت شد.

حجه الاسلام فیضی زاده خطاب به برخی از افراد که برای پیوستن به صفوف انقلابیون در شک و تردید هستند، تاکید کرد: قطار سریع السیر انقلاب هرروز سریعتر و با شکوهتر از دیروز در ریل مستقیم ولایت در حرکت است هرکس سوار شد برنده است و هر مزدوری که تصور ایستادن در برابر آن را داشته باشد، بداند در برابر سیل خروشان امت حزب الله له شده و به زباله دان تاریخ ملحق خواهد شد.

ارسال نظرات