یادواره 3 شهید والامقام روستای میرپسند شهرستان زاوه به همت حوزه مقاومت بسیج حربن ریاحی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۵۷۶۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، و چخماق سپاه ناحیه زاوه، در این مراسم معنوی که با حضور مسئولین ارشد شهرستان زاوه برگزار شد، ابتدا پاسدار رضایوسف زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج حربن ریاحی چخماق ضمن عرض خیرمقدم به کلیه شرکت کنندگان، اظهار داشت: ما در سراسر زندگی خود نباید از شجاعت ها و دلاوری ها و ایثار و ازخود گذشتگی های شهدا در جهت تامین امنیت و عزت و افتخاری که امروز به آن متنعم هستیم غافل باشیم و تنها رمز حفظ این موفقیت ها در جامعه کنونی نیز اطاعت بی چون و چرا از ولایت فقیه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) است.

در ادامه میرشجاع، راوی و یادگار دوران 8 سال دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گلگون کفن این مرز و بوم، بیان داشت امروزه دنیای استکبار می خواهد مسلمانان را با تفکیک نمودن به شیعه و سنی به جان هم بیندازد.

وی در ادامه با اشاره به حضور شجاعانه و دلاورانه پاسداران حریم ولایت در جبهه سوریه افزود: امروزه مبارزان مسلمان شیعه و سنی دوش به دوش هم و با شعار وحدت سعی در پیروزی جبهه مقاومت در دنیا در مقابل مستکبران و زورگویان دارند.

وی در پایان نیز رمز موفقیت جبهه مقاومت را تنها در گوش به فرمان بودن ولایت فقیه دانست و گفت: تا زمانی که این اتفاق صورت بگیرد، همیشه ما پیروز همه میدان های نبرد هستیم.     
ارسال نظرات
پر بیننده ها