فرمانده سپاه بجستان گفت: دشمنان این نظام بیکار نیستند وبه دنبال تضعیف و از یاد بردن حماسه ۹دی هستند ولی غافل از آنند که ملت ایران بیدار و با بصیرت است و صحنه را برای دشمنان خالی نخواهد کرد و همانند حماسه ۹ دی ۸۸ در میدان هستند و می مانند.
کد خبر: ۸۷۹۵۷۶۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار جنیدی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت نه دی که در محل سپاه بجستان برگزار شد، اظهار کرد‌: اتفاقات سال ۸۸ نقطه امیدواری برای دشمنان این ملت که تفکر اضمحلال این نظام را در سر می پروراندند شد و در همین راستا اقدام به اتش زدن پایگاههای و حوزه های بسیج و همچنین هتک حرمت به مساجد و عزاداران امام حسین (ع) کردند.
 
وی افزود: این حرکت صرفا جنجال سیاسی انتخاباتی بود که با رنگ سبز مقدس علوی برای از بین بردن نظام قیام کردند که تقارن پیدا کرد با ایام سوگواری اباعبدالله و خود نقطه قوتی شد تا مردم خلق حماسه ای دیگر کنند.
 
سرهنگ جنیدی ضمن اشاره به بیات مقام معظم رهبری در راستای فتنه اذعان کرد: در خصوص انتصاب وزاری جدید و رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی و با بیان و تفکر برخی که گفتند تا کی میخواهیم فتنه را علم کنیم، باید به این افراد تاکید و یادآوری کرد که ۹ دی سال ۸۸ برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار شد و حضور مردم در مراسمات این روز همه ساله باعث بصیرت افزایی و جاودانگی این روز است.
 
فرمانده سپاه بجستان افزود: دشمنان این نظام بیکار نیستند و حتما برای انتخابات آتی برنامه دارند و به دنبال فتنه ای جدید خواهند بود و همین ها نیز با برگزاری این مراسم مخالفت می کنند و به دنبال تضعیف و از یاد بردن این روز بزرگ هستند ولی غافل از آنند که ملت ایران بیدار و با بصیرت است و صحنه را برای دشمنان خالی نخواهد کرد و همانند ۹ دی ۸۸ در میدان هستند و می مانند.
 
وی ضمن اشاره به نقش رهبری در فتنه ۸۸ خاطر نشان کرد: نقش مقام معظم رهبری در مهار فتنه سال ۸۸ نقشی بی بدلیل و پیامبر گونه بود که با سخنرانی رسا و شیوا خود در ۹ دی فتنه را در نطفه خفه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها