خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمنان در سال ۸۸ برنامه‌های بزرگی برای از بین بردن نظام و ایجاد هرج و مرج و ناامنی در کشور در سر داشتند.
کد خبر: ۸۷۹۵۷۶۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در نشست ستاد بزرگداشت حماسه یوم‌الله 9 دی که در کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: دشمنان در سال 88 برنامه‌های بزرگی برای از بین بردن نظام و ایجاد هرج و مرج و ناامنی در کشور در سر داشتند و البته خسارتهایی نیز در آن دوران  متحمل شدیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: گرچه در هشت ماه فتنه سال 88  خسارات زیادی به کشور  و نظام وارد شد و اعتبار ما را خدشه‌دار کردند اما برنامه‌های بسیار بزرگتری برای کشور طراحی شده بود و میلیاردها نیز برای آن صرف شده بود اما بصیرت و حرکت مردم تمام تلاشهای چندین ساله و هزاران میلیاردی دشمنان را بر باد داد.

علما گفت: مردم در نهم دی ماه نشان دادند که  از چه بصیرت و آگاهی نسبت به سایر کشور ها برخوردار هستند زیرا چنین برنامه‌های عظیمی در کشورهای دیگر به راحتی سبب از بین بردن حکومت و امنیت آنها شده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری به زنده نگاه داشتن حماسه 9 دی و ثبت آن در تاریخ بسیار تأکید دارند و دلیل این تاکید نیز این است که توطئه‌ها و برنامه‌های این چنینی دشمن هرگز پایان ندارد و نسلهای آینده کشور از این وقایع درس بگیرند و بدانند که در چنین وقایعی چگونه رفتار کنند که بتوانند از کشور و تمام سرمایه‌های مادی و معنوی آن حفاظت کنند.

ارسال نظرات